English

جمع آوری ۱۰۰ قلاده سگ در یک‌ماه گذشته از محیط انسانی قشم

فرماندار قشم گفت: بر اساس آمار دستگاه های مجری، یکهزار و 100 قلاده سگ در یکماه گذشته از محیط انسانی قشم جمع آوری شده، اما آنچه برای ما اهمیت دارد؛ احساس رضایت و آرامش مردم از نتیجه اقدامات است.

جمع آوری 100 قلاده سگ در یک‌ماه گذشته از محیط انسانی قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علیرضا نصری در دومین نشست کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری به انسان بیان کرد: همکاری، استمرار و پیگیری تا رفع کامل مشکل باید بدون وقفه انجام گیرد.

وی با بیان اینکه وقفه های هر چند کوتاه مدت موجب اتلاف منابع و تجدید معضل می شود، تصریح کرد: بر اساس آمار دستگاه های مجری، یکهزار و 100 قلاده سگ در یکماه گذشته از محیط انسانی قشم جمع آوری شده، اما  آنچه برای ما  اهمیت دارد؛ احساس رضایت و آرامش مردم از نتیجه اقدامات است.

فرماندار شهرستان قشم ضمن تقدیر از همکاری و پیگیری های سازمان منطقه آزاد قشم، اعضای شورای تامین بویژه فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: دهیاران و شهرداران با چندین پیمانکار کار کنند و از تعلل و وقفه به دلایل جزئی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه لازم است مراحلی پس از زنده گیری انجام پذیرد بر لزوم برنامه ریزی و پیش بینی امکانات در جهت جلو گیری ار اتلاف زمان و بی نتیجه ماندن اقدامات تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه