English

کلینیک و ازمایشگاه دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی در یزد افتتاح شد

باحضور فرماندار یزد، مدیرکل دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان یزد یک آزمایشگاه بخش خصوصی و دو کلینیک دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی در شهر یزد افتتاح شد.

کلینیک و ازمایشگاه دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی در یزد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، باحضور سید محمدرستگاری فرماندار یزد، مدیرکل دامپزشکی و رئیس نظام دامپزشکی استان یزد یک آزمایشگاه بخش خصوصی و دو کلینیک دامپزشکی به مناسبت هفته دامپزشکی در شهر یزد افتتاح شد.

گفتنی است آزمایشات شیمیایی و میکروبی آب برای اولین بار در استان یزد، آزمایشات سرولوژی (تشخیص بیماریهای ویروسی در دام و طیور)، هماتولوژی (بررسی پارامترهای خونی و آنالیز الکترولیتهای سرم)، آزمایشات میکروبی و تست آنتی بیوگرام ، آزمایشات مولکولی(تشخیص سریع بیماری ها، تعیین نوع گوشت به کار رفته شده در فرآورده های گوشتی) از مواردی است که در آزمایشگاه بخش خصوصی دامپزشکی صورت می گیرد ونقش تأثیرگذار در تشخیص سریع بیماری های دام و صرفه جویی در هزینه و زمان دارد و می تواند اثر مثبت در درمان سریع دام های بیمار و پیشگیری از شیوع و اشاعه بیماری های دامی داشته باشد.

شایان ذکر است در بحث اشتغال زایی با شروع به کار این دو کلینیک و آزمایشگاه برای 15 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه