English

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاها داشته است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با صدور پیامی روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.

دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به عمران و آبادانی روستاها داشته است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، در متن پیام مهرداد سالاری، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه آمده است: نام‌گذاری 15 مهرماه به‌عنوان روز ملی روستا و عشایر فرصتی است برای تقدیر، سپاسگزاری و ارج نهادن به روستا، فرهنگ روستایی و زنان و مردانی سخت‌کوش، زحمت‌کش، صادق و پرتلاش که سهمی چشمگیر و مهم در فرآیندهای توسعه‌ای و رشد و بالندگی کشور بر عهده‌دارند.

روستاییان و عشایر به‌عنوان بخش بزرگی از نظام اجتماعی و جمعیتی استان کرمانشاه نماد وحدت، میهن‌پرستی، استقامت، قناعت، صداقت و تلاش هستند و در عرصه‌های مختلف و ادوار گذشته این واژه‌ها را به منصه ظهور رسانده‌اند به‌گونه‌ای که از اساسی‌ترین ارکان توسعه اقتصادی و پشتوانه اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند؛ زیرا روستا نقطه شروع و مبدأ توسعه همه‌جانبه است و توسعه پایدار و ریشه‌دار بدون حضور روستاییان امکان‌پذیر نخواهد بود.

امروزه یکی از اصلی‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌ویژه دولت تدبیر و امید توجه به مناطق روستایی و عشایری و ارتقای سطح رفاه، آسایش و توسعه اقتصادی بر پایه اقتصاد روستا محور است و در این عرصه در استان کرمانشاه نیز اقدامات ارزنده‌ای انجام‌شده و اعتقادداریم روستاییان و عشایر حق بزرگی بر گردن این نظام‌دارند و تا ارائه خدمات مطلوب به آنان راه بزرگی در پیش رو داریم. بر این اساس خود را مکلف به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این بخش بزرگ از جامعه می‌دانیم.

اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی، خدماتی، فرهنگی و اجتماعی و توجه ویژه به مقوله گردشگری روستایی با بهره‌گیری از مشارکت مردم و مبتنی بر فرهنگ غنی روستا و عشایر و بهبود وضعیت روستاها با رویکرد افزایش اشتغال‌زایی هم‌زمان با توسعه زیرساخت‌ها سبب شده که در دولت تدبیر و امید با حمایت‌های فراگیر و تخصیص اعتبارات و امکانات، تلاش دهیاری‌ها و شورای روستا مسیر عمران و آبادانی تداوم‌یافته و رونق معیشت و اقتصاد مناطق روستایی را بیش از گذشته شاهد باشیم.

این‌جانب بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک این روز به روستاییان و عشایر غیور، زحمتکش، صادق و پرتلاش؛ زحمات خالصانه و داوطلبانه مردم شریف روستاها و عشایر، دهیاران و شوراهای در بحران‌ها نیز تقدیر و تشکر نمایم و تلاش دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی و مردمی را در مسیر خدمت به روستاییان و عشایر ارج نهم. عزت، سربلندی، موفقیت، پایداری و سلامتی همگان را از ایزد منان خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه