English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد:

تخریب بیش از ۵ هکتار ساخت و سازهای غیر مجاز در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از تخریب بیش از 5 هکتار ساخت و سازهای غیر مجاز در کاشان خبر داد.

تخریب بیش از 5 هکتار ساخت و سازهای غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی اظهار داشت: بیش از 5 هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان به ارزش 100 میلیارد ریال تخریب شد.

وی افزود: در پی شکایت اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان مبنی بر اینکه ، عده ای سودجو  بیش از 5 هکتار زمین از اراضی کشاورزی منطقه پدیده شهر کاشان را تغییر کاربری داده و در آن ساخت و ساز های غیر مجاز صورت دادند ماموران با اخذ دستور قضائی مبنی بر قلع و قمع و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز صورت گرفته به همراه نماینده دادستانی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی شهرستان به محل اعزام و نسبت به اجرای حکم اقدام کردند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این قطعه زمین را 100 میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: افراد سودجو  به صورت غیر مجاز زمین کشاورزی مذکور را تغییر کاربری داده و در آن باغ، ویلا و مشاور املاک احداث کرده بودند که با حکم مقام قضائی نسبت به آزاد سازی این زمین اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم به  منظور جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از خرید زمین و انجام هرگونه عملیات عمرانی در آن نسبت به استعلام اصالت و کاربری زمین از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز در آن اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه