English

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان مطرح کرد:

توسعه زیرساخت های اقتصادی در سایه همدلی دولت و پیمانکاران

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان در جمع پیمانکاران و مجریان پروژه های عمرانی استان گفت: توسعه زیرساخت های اقتصادی در سایه همدلی دولت و پیمانکاران است.

توسعه زیرساخت های اقتصادی در سایه همدلی دولت و پیمانکاران

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی خضری در جلسه هم اندیشی با پیمانکاران و مجریان پروژه های عمرانی اظهار کرد: اصلاح روندها و حل مشکلات قابل حل اداری پیمانکاران برای تسریع در توسعه زیرساخت های استان اصفهان ضرروی است.

وی افزود: همه حاضرین در جلسه  به خوبی از شرایط سخت کشور و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه ایران آگاه هستند، قطعا به ثمر رساندن پروژه ها توسط پیمانکاران در شرایط کنونی کشور اقدامی قابل تقدیر و میهن دوستانه است.

این مقام مسئول به نقش پیمانکاران در توسعه زیرساخت ها و چرخش چرخ های اقتصاد کشور اشاره و اظهار کرد: حسب وظیفه قانونی همواره پیگیر مطالبات بر زمین مانده پیمانکاران در تهران و استان اصفهان بوده و هستیم.

خضری افزود: این جلسه به منظور شناسایی مشکلات و اقدام فوری برای حذف و اصلاح رویه‌های غلط و تسهیل فرآیندهای تعریف شده در چهارچوب قانون و اختیارات این اداره کل برگزار شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه کاهش بروکراسی اداری خواسته برحق پیمانکاران است، گفت: کلیه مشکلات مطرح شده در این جلسه طبقه بندی شده و برای حل هر کدام با پیمانکاران به طور خصوصی جلساتی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برگزار خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی خوب پیمانکاران استان اصفهان در انجام پروژه های عمرانی اظهار کرد: در حال حاضر دولت و پیمانکارانش شرایط بسیار سختی را تجربه می کنند، کاهش تخصیص های بودجه و کم نصیب بودن اداره کل از بودجه های استانی مشکلات را دوچندان کرده است.

فرزاد دادخواه ادامه داد: با وجود تمامی این مشکلات، استان اصفهان به لحاظ  حجم وتعداد پروژه های اجرایی در سطح راه های استان اصفهان جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی این موفقیت را ناشی از همدلی و عِرق میهن دوستانه پیمانکاران دانست و افزود: قطعا تکمیل هر پروژه بر کیفیت زندگی هموطنان و همشهریان ما اثرگذار است .

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: هم اندیشی برای حل مشکلات پیمانکاران موجب تسریع در ادامه عملیات و پروژه های جاری راهداری استان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه