English

پیام شهردار قم به مناسبت بزرگداشت روز نیروی انتظامی

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در آستانه فرا رسیدن ۱۳ مهر ماه روز نیروی انتظامی، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی، این روز را تبریک گفت.

پیام شهردار قم به مناسبت بزرگداشت روز نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج قم، متن پیام سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی

نیروی انتظامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که با رویکرد خدمت‌محوری و امنیت‌مداری و مقید به اصول اخلاقی، رفتاری و اجتماعی الگویی موفق و شایسته برای تامین امنیت است و حضور هوشمندانه این عزیزان در مدیریت بحران‌ها و اقتدارشان در برخورد قاطعانه با مفسدان، تهدیدات ضد امنیتی، گروهک‌های تروریستی، اشرار و برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش عمومی به خوبی نمایان است. کاهش آمار جرائم در کشور حکایت از موفقیت این سرافرازان همیشه در میدان در ماموریت‌های خود دارد که هم در پیشگیری و هم در برخورد با متخلفان به خوبی عمل کرده اند.

بین مردم و نیروی انتظامی جدایی و فاصله‌ای نمی‌توان تصور کرد. این غیور مردان مدافع ‌امنیت مردم هستند و شمارشهدای این نیرو نشانه‌ی عزم راسخ آنان برای تامین امنیت پایدار در داخل مرزهاست.

تعدد و تنوع ماموریت‌های این نیروی مردمی، دلالت بر ظرفیت بالا و توانمندی آنها دارد و هر کس قصد تهدید و یا ضربه‌زدن به این نیروی الهی را داشته باشد؛ نشان می‌دهد که در محاسباتش دچار اشتباه شده و جز پشیمانی بهره‌ای نخواهد برد.

بی‌شک این مجاهدان سرافراز با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در گام دوم انقلاب مقتدرتر و با صلابت‌تر از گذشته می‌درخشند و با میثاق خود در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل تحت فرماندهی مقام عظمای ولایت با برنامه‌ریزی و سخت‌کوشی در سایه عنایات خاصه بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) انجام وظیفه می‌نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سیزدهم مهرماه روز نیروی انتظامی برای همه این دلاور مردان ، سلامتی وسربلندی آرزومندم. شایسته است ادای احترامی داشته باشیم محضر پاک و مقدس شهدای ناجا و خانواده معظم این شهیدان و عرض ارادتی به مقام والای جانبازان، ایثارگران و آزادگان این نیروی خدوم که نزد باریتعالی مقامی ویژه دارند.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه