English

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

صنعت کفش استان قم حمایت می‌شود

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، در جلسه شورای راهبری خوشه کفش از حمایت صنعت کفش خبر داد.

صنعت کفش استان قم حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، علیرضا میثاقی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، در دیدار با رئیس خانه صنعت معدن و اعضاء انجمن کفش قم اظهار داشت: هدف ما کمک به صنعت و رونق تولید است و در این مسیر همه ظرفیت های شرکت در خدمت توسعه صنعت کفش خواهد بود.   

میثاقی با تاکید بر پی گیری سریع مشکلات واحدهای صنعتی گفت: مدیران شهرک ها و نواحی صنعتی نماینده تام الاختیار شرکت در رسیدگی و حل مشکلات واحدهای صنعتی هستند و صنعتگران عزیز جهت کاهش مراجعات خود به شرکت می توانند خواسته های خود را از طریق مدیران شهرک و معاونت ها و مدیر عامل شرکت مطالبه نمایند. 

وی، فروش را امری مهم دانسته و استفاده از ظرفیت فروشگاه های زنجیره ای مغفول مانده در سطح کشور را فرصتی مغتنم برای احیاء این فروشگاه ها و توسعه بازار کفش قم دانست.

آقای فرهانی، رئیس خانه صنعت و معدن قم و انجمن کفش نیز ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست شرکت شهرک های صنعتی عنوان کرد: کفش، کالای اول صادراتی استان است که در حدود 300 واحد تولیدی زیر نظر اتحادیه و 200 واحد خارج از این مجموعه با اشتغالی بالغ بر 10000 نفر به صورت مستقیم مشغول فعالیت هستند و این خوشه از اهمیت بالایی در صادرات و اشتغال استان دارد که البته در زمینه تامین مواد اولیه و صادرات در سال اخیر دچار مشکلاتی شده است که نیازمند همراهی مسئولین جهت رفع آنها دارد.

آقای ربیعی، عامل توسعه و مشاور خوشه کفش نیز بیان کرد: خوشه کفش قم و ادامه مسیر توسعه توسط انجمن پس از برنامه سه ساله توسعه می تواند به عنوان یک الگوی مناسب در کشور مستندسازی شده و مورد بهره برداری قرار گیرد چرا که شاهد افزایش سرمایه اجتماعی، همکاری در عین رقابت و رفع حلقه های مفقوده مانند ایجاد کارخانه قالب سازی، تولید داخلی مواد اولیه پلی یورتان، برگزاری نمایشگاه تخصصی کفش در استان قم بوده و بازارهای جدید صادراتی نظیر پاکستان نیز اضافه شده است.    

آقای توانگر، مدیرعامل کنسرسیوم پیکما نیز گزارشی از وضعیت پیکما ارائه نمود و عنوان کرد: هدف تشکیل کنسرسیوم، رونق بازار واحدهای تولیدی کفش است و در صدد هستیم با تبلیغ در فضای مجازی، ایجاد فروشگاه های زنجیره ای و حضور در بازار کشورهای جدید نظیر پاکستان، ارمنستان و روسیه فعالیت های کنسرسیوم را توسعه دهیم.

همچنین اعضاء انجمن کفش نیز در این جلسه به بیان مشکلات صنعت کفش پرداخته و پیشنهادات خود را برای توسعه صنعت کفش اعلام نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه