English

فرماندار خمینی شهر با قاطعیت اعلام کرد:

با افرادی که دنبال تنش و اختلاف هستند با جدیت برخورد می شود

فرماندار خمینی شهرگفت: افرادی که دنبال تنش و اختلاف در شهرستان خمینی شهر باشند با آنها با جدیت برخورد خواهد شد.

 با افرادی که دنبال تنش و اختلاف هستند با جدیت برخورد می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا بصیری همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی بیان کرد:تلاش تمام مسئولان و همه فعالان شهرستان خمینی شهر در جهت اعتلا و پیشرفت شهرستان است و کسی اجازه تخریب فرد یا ارگان و نهادی را ندارد‌.

وی در جمع آتش نشانان ضمن تبریک روز آتش نشان به کارکنان سازمان آتش نشانی اظهار کرد: آتش نشانی یکی از مشاغل سخت و پرخطر است.

این مقام مسئول افزود: آتش نشانی فقط منحصر به حوادث نیست و موارد بسیاری را در خود دارد وکارکنان ایثارگرآتش نشان خمات فراوانی به مردم ارائه می دهند که یکی از آنها حوادث آتش در جاهای مختلف است.

علیرضا بصیری به ماجرای پلاسکو اشاره کرد و افزود: زبان انسان از فداکاریهای این قشر الکن است ،آتش نشانانی که سی سال همیشه آماده فداکاری و حضور در عرصه های خطر و اتفاقات و حوادث هستند و قدر و منزلت آتش نشانان بر کسی پوشیده نیست.

 وی شهر خمینی شهر را شهر خاصی خواند و گفت: این شهر دارای عالمان و فرهیختگان و هنرمندان  و پزشکان بسیاری است و هر خمینی شهری به جهت عزم و اراده موفق  در تمام‌عرصه ها سربلند است که یکی از فرزندان این شهر محسن سیاهمرد رتبه چهارم کنکور سراسری شد.

فرماندار شهرستان ضمن اینکه خصوصیات خوب شهرستان را نام برد از ضعف های شهرستان نیز سخن گفت و ادامه داد: نباید اجازه داد با انجام برخی کارهای سبک زیر سوال رود و مردم شریف خمینی شهر نقش فراوانی در پیشبرد اهداف انقلاب چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب داشته است و انحرافات اندکی که عزاداری شهرستان انجام شد موجب مسائلی در شهرستان گردید و نباید شرایطی در شهر فراهم شود که قضاوت های ناشایست در مورد شهرستان صورت پذیرد.

روز اتش نشان

وی با قاطعیت اعلام کرد: افرادی که دنبال تنش و اختلاف در شهرستان خمینی شهر باشند با آنها با جدیت برخورد خواهد شد و تلاش تمام مسئولان و همه فعالان شهرستان خمینی شهر در جهت اعتلا و پیشرفت شهرستان است و کسی اجازه تخریب فرد یا ارگان و نهادی را ندارد‌.

این مقام عالی دولت از هیات هایی که موازین بهداشتی را رعایت کردند کمال تشکر را کرد و اضافه کرد:فرهنگ غنی شهرستان خمینی شهر بر کسی پوشیده نیست ،فعالیت های بسیار خوبی که در ماه محرم 99 انجام گرفت از جمله مبلغ نزدیک به 10 میلیارد تومانی که توسط مردم صورت گرفت یا نذر پویش ماسک که بسیار کار زیبایی بود و یا نذوراتی که در قالب کمک های مومنانه توسط هیات های مذهبی شهرستان انجام شد.

فرماندار خمینی شهر در پایان در خصوص مراسم اربعین امسال خاطرنشان کرد: جهت حفظ سلامتی مردم هیچگونه پیاده روی چه در خارج و چه در داخل شهرستان انجام نخواهد شد و مراسم دسته جات عزاداری نیز در گذرها و تکایا نباید انجام شود.

به گزارش موج؛ در مراسم تقدیر از آتش نشانان از جمعی بازنشستگان عرصه ایثار تقدیر به عمل آمد و از علی کجباف ورزشکار و آتش نشان خمینی شهری تجلیل شد.

علی کجباف با لباس آتش نشانی در رشته اسکوات  در حرکت اول اسکوات 225 کیلوگرم، در حرکت دوم 245 کیلوگرم و در حرکت سوم 260کیلوگرم را همراه با تجهیزات کامل آتش‌نشانی به وزن ده کیلوگرم در حرکتی نمادین بالای سر برد و توانست رکورد جدیدی را ثبت کند.

علی کجباف آتش‌نشان خمینی‌شهری با 11سال سابقه کار قهرمان چند دوره پاورلیفتینگ کشور، کاپ آزاد آسیا و اورپا در سال2017 است.

اتش نشانی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه