English

کسب رتبه برتر مسابقات قرآنی اوقاف استان اصفهان‌ توسط یک خمینی شهری

یک خمینی شهری حائز کسب رتبه برتر مسابقات قرآنی اوقاف استان اصفهان‌ شد.

کسب رتبه برتر مسابقات قرآنی اوقاف استان اصفهان‌ توسط یک خمینی شهری

مسئول آموزش جامعه حافظان و قاریان خمینی شهر در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: امسال به لطف الهی حائز رتبه اول رشته ترتیل در مسابقات اوقاف شده ام.

سید علی موسوی زاده بهترین زمان یادگیری و آموزش قرآن را دوران ابتدایی دانست و توضیح داد:با علاقه ای که به آموزش قرآن در من وجود داشت از دوران ابتدایی به شروع به فراگیری آموزش های قرآنی نمودم و در رشته های حفظ ، قرائت و ترتیل و تجوید دوره های یادگیری را پشت سرگذاشتم.

وی که بیشتر از بیست جزءقرآن حفظ است، ابراز کرد: در مسابقات ارتش حائز کسب رتبه اول قرائت شده ودر مسابقات شهرستانی نیز به رتبه های برتر دست یافته ام.

این استاد دانشگاه محیط قرآنی جامعه حافظان و قاریان را جهت کسب آموزش های قرآنی مناسب با برنامه هایی شاخص برشمرد و افزود: گروه های قرآنی مطرح در جامعه حافظان و قاریان خمینی شهر مشغول فعالیت های قرآنی هستند و به آموزش قرآن آموزان در این مرکز نیز می پردارند.

به گزارش موج، نرگس رضایی حائز  رتبه سوم حفظ کل ،روح اله عابدی حائز دوم حفظ 10جزء فهیمه مومنی رتبه  اول در رشته تفسیر و مریم السادات ابطحی به رتبه پنجم تفسیر در مسابقات اوقاف مرحله استانی دست یافتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه