English

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر:

تکیه بر توان جوانان راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر گفت: تکیه بر توان جوانان ایران راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

تکیه بر توان جوانان راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمد کریمیان در گردهمائی رزمندگان در حسینیه سادات فاطمیه جوی آباد بیان داشت:در مباحث اقتصادی اگر بر نیروی داخلی و توان جوانان تکیه کنیم قطعا پیروز خواهیم شد.

وی از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، مدافع وطن و مدافع حرم، جانبازان و آزادگان تجلیل کرد و گفت:  به فرموده مقام معظم رهبری که تکریم و یاد شهدا از خود شهدا کمتر نیست،  اگر من امروز بتوانم امید را در دل مردم زنده کنم جهاد کرده ام.

 فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر ادامه داد: از آرزوهای یک شیعه شهید شدن در رکاب اباعبدالله الحسین است، عبیدالله ابن زیاد  مردم را فریفت تا حسین (ع)را کشتند و امروز بصیرت نقش مهمی در شناخت نقشه های عبیدالله های زمان را دارد.

سرهنگ محمد کریمیان تشریح کرد: امروز مسئولیت نسبت به دوران دفاع مقدس افزون گشته و تلاش و همت بیشتری برای رسیدن به اهداف انقلاب را می طلبد.

وی با صراحت بیان کرد: امروز بجائی رسیده ایم که کشتی انگیس را متوقف می کنیم  تا کشتی های کشور ایران آزادانه ماموریت خود را انجام دهند.

فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر خاطر نشان کرد: در مباحث  اقتصادی اگر بر نیروی داخلی و توان جوانان تکیه کنیم قطعا پیروز خواهیم شد و این راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است  و مدیران جهادی نیز باید در این عرصه وارد شوند تا مشکلات اقتصادی مرتفع گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه