English

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در البرز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز اعلام کرد: متاسفانه البرز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و احتمال برقراری مجدد محدودیت ها در البرز وجود دارد.

احتمال بازگشت محدودیت های کرونایی در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، نورمحمد فردی عنوان کرد: متاسفانه استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و ممکن است شاهد تعطیلی برخی صنوف در سطح استان باشیم.

فردی افزود:حضور در مدارس نیز اختیاری است و بسیاری از دانش آموزان به مدرسه نمی روند.

این مقام مسؤول با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی کرونا کشور و به تبع آن استان، بیان کرد: با توجه به اینکه شیوع بیماری و تلفات در سطح استان و کشور افزایش پیدا کرده است، لازم است اقدامات پیشگیرانه توسط دستگاه‌های دولتی و مردم انجام شود.

فردی اظهار کرد: تمامی شهروندان موظف هستند پروتکل‌های بهداشتی که قبلا اعلام شده اعم از شستن دست، ضدعفونی معابر، داشتن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی استانداری البرز با اشاره به اینکه آخرین تصمیمات متناسب با ستاد ملی کرونا در جلسات آتی گرفته خواهد شد، ادامه داد: نظارت‌ها توسط دانشگاه علوم پزشکی و اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز تشدید شده است و درصورت مشاهده افرادی که شرایط را رعایت نمی‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

این مقام مسؤول اظهار امیدواری کرد که استان البرز بتواند همچون موج اول و دوم کرونا، موج سوم را نیز کنترل کند.فردی در خصوص وضعیت مدارس، اظهار کرد: شرایط برگزاری کلاس‌های درس در مدارس استان البرز اختیاری است، یعنی اگر دانش آموزی و خانواده ای خواستار حضور در کلاس درس باشند آموزش و پرورش موظف به برگزاری کلاس درس هستند.

وی اضافه کرد: تا این لحظه با رعایت کلیه پروتکل بهداشتی اجازه برگزاری کلاس درس است، در این میان طبق آمار خیلی از دانش آموزان سر کلاس درس نمی روند.

معاون سیاسی استانداری البرز یادآور شد: اگر به جایی برسیم که اوضاع وخیم باشد سلامت و جان مردم برای ما مهم است و ممکن از به تعطیلات صنوف و مراکز اقتصادی منجر شود.

فردی در پایان خطاب به شهروندان گفت: زندگی کردن با کرونا را مدیریت کنیم که هم شرایط اقتصاد را داشته باشیم و هم از سلامت خود مراقبت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه