English

سردار حبیب الله میرزایی در عنوان کرد؛

باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهیم

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: درحال حاضر وظیفه دانشجویان و دانشگاه ها سنگین تر شده و ما باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم.

باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار حبیب الله میرزایی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان در ویژه برنامه نقش دانشجویان هرمزگان در دفاع مقدس که بصورت مجازی و به همت دفتر بسیج دانشجویی شهرستان میناب برگزار شد عنوان کرد: امسال در حال سپری کردن چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و چهل سال از سال های حماسه، ایثار و مقاومت گذشته است.

وی با بیان اینکه چهل سال از حضور مردم در صحنه و پاسخ دادن به ندای رهبرشان هر آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان کشورشان با تمام وجود دفاع کردند گفت: درحالی جنگ برای کشورمان تحمیل شد که کشور در شرایط سیاسی خوبی نداشت و در جنگ تحمیلی یک کشور همسایه با ما در حال جنگ نبود بلکه همه ملت های کفر با تمام قوا با این نظام نوپا درگیر شده بودند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه جنگ و دفاع تمام نشده است و فقط شکل آن عوض شده است اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی دستاورد های بسیاری داشته ایم و بعد از جنگ تحمیلی سپاه و ارتش ما قوی شد، صنایع نظامی و انسجام ملی بیشتر شد و تمام این اتفاقات مدیون فداکاری ها و ایثار رزمندگان و شهدا است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان گفت: کشور ما بعد از جنگ تحمیلی در منطقه و جهان به یک قدرت تبدیل شده است و بعد از هشت سال جنگ تحمیلی بر علیه کشورمان ایران در صحنه های داخلی، منطقه و بین الملل دستاورد های را داشته ایم که در زمان جنگ مقاومت و بعد از جنگ قدرت را ایجاد کردیم.

وی با اشاره به نقش دانشجویان و دانش آموزان هرمزگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: نقش دانشجویان و دانش آموزان هرمزگان در هشت سال دفاع مقدس بی بدیل و موثر بوده است.

سردار میرزایی افزود: درحال حاضر وظیفه دانشجویان و دانشگاه ها سنگین تر شده و باید فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم و در جنگ تحمیلی از ارزش های مقدس دفاع کردیم و انسان های شریف و فرهیخته ای پای کار بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان با بیان اینکه دفاع مقدس در هشت سال متعلق به قشر خاصی نبوده است و ما قبل از شروع جنگ دفاع را شروع کرده بودیم عنوان کرد: اکنون هجمه های مختلفی در فضای مجازی درحال انجام است که دشمنان به دنبال آن هستند فرهنگ دفاع مقدس را به ضد آن تبدیل و آن را تحریف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه