English

ابراز خرسندی پدر شهید امیرارسلان عزیزی؛

نام فرزند شهیدم مایه آبادانی و برکت است

پدر شهید امیر ارسلان عزیزی ضمن ابراز خرسندی از نام‌گذاری پارکی در منطقه سه شهرداری همدان گفت: نام فرزند شهیدم مایه آبادانی و برکت است.

نام فرزند شهیدم مایه آبادانی و برکت است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، پارک شهید امیر ارسلان عزیزی واقع در کوچه‌های لادن شهرک شهید مدنی، منطقه سه شهرداری همدان پس ازطی عملیات اجرایی 72 ساعته افتتاح شد. 

این روزها که شهرداری منطقه سه همدان به نماد سرعت در خدمت تبدیل شده است، با همتی دو چندان به آبادانی مناطق کم برخوردار شهر همدان می‌پردازد. 

کم‌تر از یک ماه از افتتاح بلوار شهدای سلامت می‌گذرد، بلواری که با حضور جهادی مدیران استان و تاکید و ورود صوفی شهردار همدان و همت شهردار منطقه سه همدان در کم‌تر از چهل روز به ثمر نشست. 

در مراسم افتتاح بلوار شهدای سلامت بود که به کودکان این محله وعده داده شد در زمانی نه چندان دور صاحب پارک خواهند شد و اکنون این وعده تحقق یافته است. 

به جرئت می‌توان گفت شادی را می‌توان در رخسار کودکان و اهالی محل دید. نکته دیگر قابل توجه اشک پدر شهید عزیزی بود که با دیدن نام شهیدش بر تابلوی کوچه و بنر ورودی پارک بی‌صدا جاری شد. 

پدر شهید به زمان شهادت فرزند ارشدش اشاره می‌کند و می‌گوید: پسرم چهارم تیر ۱۳۷۴ در خرمشهر در نبرد حق علیه باطل به شهادت رسید. 

نام شهید مایه برکت است، خوشحالم که در مجاورت خانه‌ام شاهد نام‌گذاری این پارک به نام فرزند شهیدم هستم و هر روز شاهد حضور شادمانه کودکان این محله هستم و یاد و خاطره فرزندم زنده و ثمره شهادتش را در آبادانی می‌بینم.

 

 

 

فرزند شهید عزیزی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابراز خرسندی از این نام‌گذاری می‌گوید: طبیعتاً دوست داشتم حضور پدرم را در کنارم حس می‌کردم اما پدرم به درستی انتخاب کرد که حافظ وطن باشد و جانش را در این راه داد. 

من به عنوان فرزند ایشان سعی در ادامه راه ایشان دارم و اکنون که می‌بینم پارک محله به نام پدر شهیدم مزین شده باعث مسرت و قوت قلب من است و با دیدن نامش احساس می‌کنم پدرم در لحظه حضور دارد. 

عموی شهید عزیزی که از روستای کریم‌آباد برای حضور در این افتتاح آمده و خود از رزمندگان دفاع مقدس است ضمن ابراز خرسندی از عادات پسندیده و تقید شهید امیرارسلان عزیزی به ولایت فقیه سخن گفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه