English

۱۱ هزار فرهنگی متقاضی مسکن در هرمزگان ثبت نام کردند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به اهمیت مسکن فرهنگیان، گفت: 11 هزار فرهنگی متقاضی مسکن در هرمزگان ثبت نام کردند.

11 هزار فرهنگی متقاضی مسکن در هرمزگان ثبت نام کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی رئیسی حسنلنگی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در گردهمایی معاونین پشتیبانی، حراست و امور تعاون رفاهی حوزه غرب استان که در این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسکن فرهنگیان، افزود: با توجه به دستور العمل های ابلاغی و ضمن رعایت منزلت همکاران فرهنگی واجد شرایط در فرایند ثبت نام باید نهایت تلاش خود را به کار ببندیم تا فرهنگیان واجد شرایط در سطح استان از این امتیاز بهره مند شوند.

 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به ثبت نام اولیه بیش از 11 هزار متقاضی مسکن در استان، اضافه کرد: در این راستا با کنترل فرم (ج) و استعلام های وزارت راه و شهرسازی افراد واجد شرایط پس از استعلام از سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و ادارات مربوطه جهت معرفی تسهیلات یارانه ای به بانک های عامل معرفی می شوند.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در شهرستان بستک تعداد 359 نفر در مرحله اولیه ثبت نام کردند که پس از بررسی و استعلام های مورد نیاز تعداد 164 نفر تاکنون واجد شرایط مسکن در این شهرستان هستند.

رئیسی حسنلنگی با تأکید بر اینکه مسکن نیاز اساسی و امری ضروری هر انسانی است، افزود: در این زمینه با اطلاع رسانی به موقع این دقت را داشته باشند که فرهنگیان واجد شرایط مدارک خود را در سامانه بارگذاری کنند تا این مسیر را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه