English

دانش آموزان هرمزگانی ۶ مدال المپیاد ریاضی آسیا را از آن خود کردند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از کسب 6 مدال در المپیاد ریاضی آسیایی SASMO 2020 توسط دانش آموزان هرمزگانی خبر داد.

دانش آموزان هرمزگانی 6 مدال المپیاد ریاضی آسیا را از آن خود کردند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد قویدل  با اعلام این خبر افزود: این مسابقات امسال از تاریخ  8 لغایت 10 مرداد ماه با توجه به پایه های مختلف تحصیلی از دوم ابتدایی تا پایه یازدهم، بین 32000 دانش آموز از 20 کشور آسیایی بصورت غیر حضوری برگزار گردید.

قویدل مدالهای کسب شده توسط دانش آموزان هرمزگانی را  1 طلا ،3 نقره و2 برنز عنوان کرد و افزود: مدال طلا توسط امیر محمد قنبری،پایه پنجم از مدرسه فرهیختگان-ناحیه یک بندرعباس، مدال نقره توسط علی صالح اسماعیل زاده پایه پنجم از مدرسه شاهد-ناحیه یک بندرعباس، اردشیر زعفرانچی پایه ششم از مدرسه علوم پزشکی-ناحیه یک بندرعباس و آتریسا سادات موسویان پایه هفتم مدرسه فرزانگان -ناحیه یک بندرعباس کسب شده است.

وی اضافه کرد: دو مدال برنز این المپیاد نیز توسط سید مبین قارونی، پایه هفتم  از مدرسه اسدپور-ناحیه دو بندرعباس و آنیسا کاویان پایه هشتم مدرسه فرزانگان -ناحیه یک بندرعباس بدست امده است.

قویدل ادامه داد: تمامی دانش آموزانی که موفق به کسب  مدال طلا و نقره شده اند جواز حضور در المپیاد نوجوانان آسیا (IJMO2020)  را نیز دریافت می کنند.که بخاطر شرایط موجود شیوع ویروس کرونا بصورت آنلاین در 15 آذرماه 99برگزار خواهد شد. همچنین کشور سنگاپور میزبان این مسابقات به همه مدال آوران اجازه حضور در مسابقات SIMOC(singapoor  math Olympiad challenge) را خواهد داد.

قابل ذکر است:این دانش آموزان از اعضا پژوهش سراهای دانش آموزی بوده که با هدایت و راهبری دبیران راهنما در این مراکز و با همکاری آموزشگاه تخصصی ریاضی پژوهان موفق به کسب این افتخارات شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه