English

در دیدار فرماندار و دادستان شهرستان مبارکه با مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید شد؛

تعامل هرچه بیشتر بین منطقه و صنعت در جهت توسعه پایدار

حجت الاسلام محرابی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه به همراه اصغر هدایت فرماندار این شهرستان در جلسۀ مشترکی با عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه، ضمن گفت و گو و تبادل نظر در خصوص راهکارهای تعامل هرچه بیشتر بین منطقه و صنعت با اهدای یک جلد کلام الله مجید و لوح تقدیر به مدیرعامل فولاد مبارکه از همکاری های این صنعت با شهرستان مبارکه تجلیل نمودند.

تعامل هرچه بیشتر بین منطقه و صنعت در جهت توسعه پایدار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مبارکه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، به حمایت های فولاد مبارکه از انجمن حمایت از خانواده های زندانیان و مساعدت های این شرکت در احداث سوله های اشتغال و مهارت آموزی برای زندانیان اشاره کرد و گفت: سازمان زندان ها معمولا بخشی از هزینه های خود را از محل کمک های نهادها و مراکز مردم نهاد تامین می کرده است.

حجت الاسلام محرابی در ادامه افزود: در سال های اخیر با نگاه مثبت مدیریت فولاد مبارکه شاهد کمک های قابل توجهی از جانب این شرکت بوده ایم  که از آن جمله می توان به تامین هزینه ساخت سوله سه هزار متر مربعی زندان اسدآباد بعنوان یک اردوگاه استانی اشاره کرد.

دادستان شهرستان مبارکه مشارکت در تکمیل پروژه زندان اسدآباد را به عنوان یک اقدام اجتماعی بسیار ارزشمند و با اولویت بالا برشمرد و بهره مندی اقشار آسیب پذیر و دریافت خدمات اشتغالزایی را از جمله دلایل اهمیت تکمیل این طرح استانی  دانست.

در ادامه این دیدار اصغر هدایت فرماندار شهرستان مبارکه نیز هدف از حضور در شرکت فولاد مبارکه را تشکر و قدردانی از مدیریت فولاد مبارکه به جهت اقدامات صورت گرفته در عرصه مسئولیت های اجتماعی برشمرد و ضمن درخواست استمرار حمایت های صورت گرفته، بر نقش اینگونه کمک ها در کاهش آسیب های اجتماعی در خانواده ها و مردم منطقه تاکید کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همواره شاهد مشارکت فولاد مبارکه در خصوص حمایت از زندانیان و اقشار آسیب پذیر بوده ایم  و باید اذعان داشته باشیم که حمایت های صورت گرفته در حوزه تکمیل زندان اسدآباد به عنوان یک اردوگاه استانی، تنها بخشی از اقدامات تاثیرگذار و قابل تقدیر این شرکت در این عرصه است.

فرماندار شهرستان مبارکه همچنین به حمایت های شرکت فولاد مبارکه از بیمارستان حضرت محمد رسول الله و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مقابله با بیماری کرونا اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری مردم شریف شهرستان مبارکه و حمایت های بسیار خوب فولاد مبارکه، وضعیت شهرستان مبارکه هیچ گاه به محدوده قرمز و بحرانی وارد نشده است که جا دارد به عنوان یک ایرانی مراتب قدردانی خود را به جهت کمک های قابل توجه فولاد مبارکه به دانشگاه علوم پزشکی استان و سیستم بهداشت و درمان شهرستان مبارکه ابراز نمایم.

بنابر این گزارش در ادامه این دیدار مدیر عامل فولاد مبارکه نیز بر تعهد فولاد مبارکه در عمل به مسئولیت های اجتماعی تاکید و خاطر نشان کرد: فولاد مبارکه با افزایش قابل توجه کمک ها و حمایت های خود به منطقه پیرامونی تلاش نموده است در چارچوب قوانین شرکت و با توجه به بضاعت موجود، سهم کوچکی در جهت رفع مشکلات منطقه ای داشته باشد.

عظیمیان تاکید کرد: رویکرد مدیریت فولاد مبارکه در سال های اخیر مبتنی بر افزایش و توسعۀ همکاری ها و تعاملات بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه