English

فرمانده سپاه کیش مطرح کرد؛

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس

سرهنگ کناری فرمانده سپاه کیش، از ۴۰ برنامه متفاوت با حضور نیروهای انتظامی و نظامی کیش در هفته دفاع مقدس با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

برگزاری بیش از ۴۰ برنامه در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ شهداد کناری فرمانده سپاه کیش با اشاره به عجز کشور در ابتدای دوران جنگ برای ساخت کوچک‌ترین تجهیزات، اظهار کرد: در حال حاضر، توان و علم ساخت پیچیده‌ترین تجهیزات و تولیدات عرصه‌ی دفاعی را توسط متخصصین داخلی داریم.
وی یاد شهدا و رزمندگان کشور ایران در دوران دفاع مقدس گرامی داشت و گفت: دفاع مقدس، گنجینه‌‌ی ارزشمندی است که باید در طول نسل‌های متمادی و آینده، مورداستفاده قرار گیرد.
سرهنگ کناری، دفاع مقدس را بیمه‌ی نظام انقلاب اسلامی در برابر همه‌ی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: امسال به جهت همزمانی هفته دفاع مقدس و شیوع ویروس کرونا، بخشی از برنامه‌ها تحت‌الشعاع قرار گرفته است اما بیش از ۴۰عنوان برنامه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جزیره کیش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه کیش، شعار محوری هفته دفاع مقدس در سال ۹۹ را، "ما قوی هستیم" عنوان کرد و ادامه داد: برنامه‌هایی منسجم با حضور و همراهی نیروهای مسلح و سایر نهادها در سطح جزیره برگزار خواهد شد.
وی از جمله این برنامه‌ها به دیدار با امام جمعه شهرستان در روز اول اشاره کرد و گفت: برنامه اصلی امروز استفاده از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و عصر آن، افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس را خواهیم داشت.
کناری افزود: در روزهای بعدی، "روز جوانان، سربازان و دانش و پژوهش"، "تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری"، "روز شهیدان، ایثارگران و فخرآفرینان"، "روز معنویت، خانواده و سلامت" و نشستی با عنوان "زنان در دفاع مقدس" برگزار خواهد شد.
وی همچنین، از "رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و استقامت" به عنوان برنامه‌ی شنبه و روز ششم این هفته نام برد و گفت: برنامه‌ای در روز بزرگداشت عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان، با حضور آحاد مردم و نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج  برگزار خواهد شد.
کناری ادامه داد: روز هفتم "بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی" نام دارد و دیدار با کادر درمانی جزیره کیش به جهت حضور ایشان در خط مقدم سلامت و مقابله با ویروس کرونا، با حضور نیروهای انتظامی و نظامی، از دیگر برنامه‌های این روز می‌باشد.
سرهنگ کناری در پایان از برنامه‌های دیگری مثل "طرح مسلمین" به جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری دادستان کیش، و همچنین مسابقات فرهنگی نام برد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه