English

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کرمانشاه:

تمام تجهیزات حفاظتی، پزشکی و دارویی کرونا در کشور تولید می‌شود

سورنا ستاری گفت: در حوزه تولید واکسن کرونا هم اقدامات خوبی در حال انجام است و شش شرکت و موسسه پژوهشی در این زمینه فعالیت هستند.

تمام تجهیزات حفاظتی، پزشکی و دارویی کرونا در کشور تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در سفر یک روزه به استان کرمانشاه از  فعالیت شش شرکت و موسسه پژوهشی در حوزه تولید واکسن کرونا در کشور خبر داد و ابراز داشت: اتفاقات خوبی در حوزه ساخت واکسن کرونا و تجهیزات تکمیلی آن در راه است که با پیشرویی شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و دارویی کرونا در حال انجام است و در آینده نزدیک توسط وزارت بهداشت اعلام می‌شود.

ستاری با اعلام این خبر که تمام تجهیزات حفاظتی، پزشکی و دارویی کرونا در کشور تولید می‌شود و وارداتی در این زمینه نداریم، خاطرنشان ساخت: پارک های علم و فناوری امروزه یکی از پایه های اصلی توسعه فناوری در کشور هستند و در این راستا در رابطه با توسعه پارک علم و فناوری کرمانشاه با کمک استانداری تصمیمات جدی گرفته شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با تاکید بر اینکه در کنار مرکز استان، مراکز رشد در شهرستان ها هم باید توسعه یابد، تصریح کرد: با توجه به این که در حال حاضر  ۱۴۰ نوع خدمت از سوی شرکت های دانش بنیان ارائه می شود، در کنار آن توسعه مراکز شتاب دهنده از دیگر اولویت های بنیاد در حمایت از شرکت ها نوپا به شمار می رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه