English

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد؛

نمایشگاه صنعت به علت صنعتی بودن استان یزد از اهمیت خاصی برخوردار است

پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل به مدت چهار روز از 25 تا 28 شهریور ماه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد در حال برگزاری است.

نمایشگاه صنعت به علت صنعتی بودن استان یزد از اهمیت خاصی برخوردار است

محمدرضا علمدار یزدی رییس سازمان صنعت معدن تجارت یزد گفت: پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل به مدت چهار روز از 25 تا 28 شهریور ماه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد در حال برگزاری است.

علمدار یزدی گفت: این اولین نمایشگاه در زمان بعد از شیوع کرونا است که با مجوز ستاد مقابله با کرونا برگزار می شود.

وی عنوان کرد: 80 شرکت در حوزه توانمندی ها و 60 شرکت در زمینه نیازمندی ها در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد30 شرکت معدنی، 30 شرکت صنعتی و ما بقی صنایع وابسته هستند.

وی گفت: سازمان صنعت و معدن متولی مجوز برگزاری این نمایشگاه های تخصصی است و 30 نمایشگاه در حوزه این سازمان برنامه ریزی می شود.

علمدار گفت: برگزاری این نمایشگاه ها با تصویب در ستاد توسعه صادرات استان یزد و طبق تقویم اجرایی تا پایان سال برگزار می شود.

وی در خصوص اهمیت و لزوم این نمایشگاه ها افزود: نمایشگاه صنعت به علت صنعتی بودن استان یزد از اهمیت خاصی برخوردار است و یکی از راه های مهم برای شناخت نیازمندی ها وجود این نمایشگاه ها است و یکی دیگر از راه ها لیست اقلام وارداتی از سوی گمرک است که شرکت های دانش بنیان می توانند از این طریق به تولید قطعات و نیازمندی ها اقدام کنند.

پنجمین نمایشگاه صنعت، معدن، تجهیزات و ماشین آلات وابسته همزمان با اولین نمایشگاه نیازمندی ها و نهضت ساخت داخل در استان یزد در حال برگزاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه