English

معدن سنگ‌آهن میبد با ذخیره یک میلیون تن در حال فعالیت است

رییس صنعت و معدن یزد گفت: معدن سنگ‌آهن میبد یکی از معادن شهرستان است که با ذخیره گواهی‌شده حدود یک‌ میلیون تن با هزینه‌ها و تلاش‌هایی که برای اکتشافات آن انجام شده در حال فعالیت است.

معدن سنگ‌آهن میبد با ذخیره یک میلیون تن در حال فعالیت است

مشکلات یک واحد تولید سنگ‌آهن و کنستانتره‌ شهرستان میبد با حضور فرماندار میبد و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد و تعدادی از کارشناسان ذی ربط بررسی شد.

به گفته حسین فلاح فرماندار میبد در سال آخر دولت تلاش داریم ،موانع را از پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی برداریم و پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری میبد، همچنین رییس سازمان صنعت و معدن تجارت یزد گفت: با توجه به نشست‌های متعددی که با حضور امام‌جمعه میبد ، نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار در ارتباط با  رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و معدنی برگزار شد به دنبال حل این موانع و مشکلات هستیم.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: معدن سنگ‌آهن میبد یکی از معادن شهرستان است که با ذخیره  گواهی‌شده حدود یک‌ میلیون تن با هزینه‌ها و تلاش‌هایی که برای اکتشافات آن انجام شده در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: میزان تولید این معدن در آینده نزدیک به ۲ میلیون تن در سال افزایش پیدا می‌کند.

همچنین از مراحل تولید واحد کنستانتره‌ معدن سنگ‌آهن بازدید و قرار شد گواهی‌ لازم و پروانه بهره‌برداری برای این ۲ حلقه تولیدی که توانست اشتغال ایجاد کند، صادر و موانع رفع شود.

در معدن سنگ‌آهن یادشده و همچنین واحد تولید کنستانتره که فعالیت خود را از ۲ سال قبل آغاز کرده تاکنون زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر فراهم ‌شده ‌است.

در گزارش ارسالی به جزییات بیشتری در مورد مشکلات معدن سنگ آهن و واحد تولید کنستانتره شهرستان میبد اشاره نشده است. 

۱۷ هزار نفر در ۳۶۷ واحد تولیدی و صنعتی میبد مشغول کار هستند و مرکز این شهرستان ۱۰۵ هزار نفری  در ۵۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی