English

رفع موانع احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی رازی بندرعباس در دستور کار مدیران

استاندار هرمزگان گفت: در راستای تسهیل و رفع موانع آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان فوق تخصصی رازی، دستور داد طی روزهای آتی نشستی با حضور معاون عمرانی استاندار و نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی برگزار و مشکلات و موانع اداری و سازمانی آن مرتفع شود.

رفع موانع احداث بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی رازی بندرعباس در دستور کار مدیران

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی رازی بندرعباس به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور و متناسب با تکنولوژی روز دنیا اواخر مهرماه آغاز می شود.

همتی استاندار هرمزگان صبح امروز در نشست بررسی مشکلات بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ۲۲۰ تختخوابی بیمارستان رازی که با حضور سرمایه گذار این پروژه برگزار شد، با بیان اینکه این پروژه با توجه به مقیاس، بزرگترین سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه درمان  بعد از انقلاب در استان هرمزگان است، گفت: ما به عنوان بخش دولتی، تمام تلاش خود را در راستای رفع موانع و تسهیل در امور اجرایی  این پروژه به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در تقویت گردشگری سلامت بندرعباس موثر خواهد بود، افزود: گردشگری سلامت به دلایل زیادی طی این سال ها مورد توجه قرار گرفته و ما هم باید از عواید و منافع این بخش با توجه به رقابتی شدن این بخش، گام های اجرایی را سریع تر برداریم.

استاندار هرمزگان همچنین در راستای تسهیل و رفع موانع آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان فوق تخصصی رازی ، دستور داد طی روزهای آتی نشستی با حضور معاون عمرانی استاندار و نمایندگانی از سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری بندرعباس و دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار و مشکلات و موانع اداری و سازمانی آن مرتفع شود.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی رازی با ظرفیت افزایش بیش از ۲۴۰تخت در زمینی به مساحت ۴۲هزار مترمربع  موافقت اصولی برای راه اندازی بخش پزشکی هسته ای، رادیولوژی، ماموگرافی، ام آر آی، درمان ناباروری، سونوگرافی، رادیو تراپی و آنژیوگرافی این بیمارستان اخذ شده و در آینده نزدیک به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین بیمارستان های کشور و متناسب با تکنولوژی روز دنیا احداث خواهد شد، اواخر مهرماه سال جاری آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه