English

در راستای خودکفایی تامین بنزین؛

فاز ۴ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به بهره برداری می رسد

استاندار هرمزگان از بهره برداری فاز 4 پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس علاوه بر بی ثمر کردن تحریم ها، کشور را نیز در زمینه تامین بنزین خودکفا کرده است.

فاز 4  پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی که به منظور معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر استان برگزار شد، گفت: فاز ۴ پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

 

استاندار هرمزگان بر لزوم در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان تاکید کرد و افزود: احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس علاوه بر بی ثمر کردن تحریم ها، کشور را نیز در زمینه تامین بنزین خودکفا کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز در این مراسم گفت: استاندار هرمزگان نقش مهمی در آرامش سیاسی و ارتباط بین نهاد‌های مختلف داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:برای موفقیت در عرصه‌های مختلف به مدیران جهادی نیاز داریم.

در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برتر استان هرمزگان در زمینه‌های مختلف قدردانی شد و فرمانداران شهرستان های بندرعباس، بستک، جاسک، پارسیان و رودان نیز به عنوان فرماندارن برتر هرمزگان معرفی شدند.

در این مراسم همچنین از نماینده ولی فقیه در هرمزگان، امام جمعه اهل سنت قشم، رئیس کل دادگستری هرمزگان، دادستان بندرعباس، فرمانده نیروی انتظامی استان، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، خانواده شهدای مدافع سلامت استان و روسای بیمارستان‌های شهید محمدی، خلیج فارس و کودکان بندرعباس قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه