English

ریس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک در گفتگو با موج:

اجرای طرح "مهر تحصیلی" از عواید موقوفات حاج محمد صادق برزانی

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک گفت: طرح "مهر تحصیلی" از عواید موقوفات حاج محمد صادق برزانی در اصفهان اجرا شد.

اجرای طرح "مهر تحصیلی"  از عواید موقوفات حاج محمد صادق برزانی

حجت‌الاسلام اصغر توسلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، بیان داشت: ۲۵۰ کیف در قالب طرح مهر تحصیلی و توزیع بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند از موقوفات حاج محمد صادق برزانی توزیع شد.

وی  در اجرای طرح مهر تحصیلی  اظهار کرد: یکی از اقداماتی که اوقاف در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌دهد طرح مهر تحصیلی است که امسال این طرح برای دومین بار از نیت موقوفات حاج محمد صادق برزانی انجام شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان اصفهان  این افتخار را دارد که نیت‌های مختلفی از جمله در بحث کمک به دانش آموزان بی بضاعت  موقوفه دارد، افزود: حاج محمد صادق برزانی در ۳ استان ۱۸وقف دارد که این ۱۸وقف دارای ۲۲۰رقبه ودارای ۱۰ نیت است 

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک  با اشاره به اینکه اوقاف استان اصفهان یکی از نهادهای اول در سراسر کشور در بحث سلامت است، بیان کرد: در موج اول کرونا ۲ امامزاده شاخص به صورت شبانه روزی حدود ۱۲ هزار ماسک تهیه و در اختیار بیمارستان‌ها و مردم قرار دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه