English

تغییر وضعیت شغلی بیش از ۱۰۰ نفر از پرسنل شهرداری سنندج

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با اشاره به لزوم ایجاد انگیزه در میان کارکنان وپرسنل، از تغییر وضعیت شغلی بیش از 100 نفر از پرسنل شهرداری خبر داد.

تغییر وضعیت شغلی بیش از 100 نفر از پرسنل شهرداری سنندج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کمال کاظمی ظهر امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه استان در سنندج، اظهار کرد: طبق ماده 2 قانون‌اداری و استخدامی کارکنان شهرداری‌های سراسر کشور در پنج گروه کارمندان رسمی و پیمانی، قراردادی انجام کار معین، کارگران دائم و کارکنان دارای قرارداد موقت مشاغل کارگری سازماندهی می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کارکنان و کارگران  بحث امنیت شغلی است، خاطرنشان کرد: به دلیل خدمات متنوع وگسترده شهرداری‌ها  احکام  کارگزینی کارکنان  و پرداختی ها متناقض و نامتعارف  بوده وبه همین دلیل بحث ساماندهی و تبدیل وضعیت نیروهای این شهرداری در دستور کار قرار گرفت. 

وی بیان کرد: برخی از نیروهای شهرداری تحت عنوان نیروهای ساعتی برای پاره‌ای از امورات به کارگیری شده بودند که با هدف ایجاد وحدت رویه ،هماهنگی بیشتر مابین مجموعه  وافزایش انگیزه کاری ،اقدامات لازم در راستای تبدیل وضعیت آنها صورت گرفت.

 کاظمی از تبدیل وضعیت قرارداد 103 نفر از پرسنل ساعتی این شهرداری از  ابتدای سال‌جاری تا کنون خبر داد و گفت: این مهم موجب ایجاد انگیزه کاری در بین کارکنان و کارگران شده است.

وی در ادامه افزود: پس از انجام مراحل تبدیل  وضعیت این پرسنل به شرکت طرف قرارداد شهرداری معرفی  و نسبت به عقد قرارداد با شرکت اقدام نمودند.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج  اعلام کرد: بهره‌مندی از مزایای اضافه کار ، جمعه کاری برای پرسنل تبدیل وضعیت شده و همچنین کاهش روابط کاری و تبعات مالی و حقوقی نیز با این اقدام کاسته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • موسوی

    عقد قرار داد ساعتی با کارگر غیر قانونی هستش وباید از اول قرار داد معینآنهم بصورتمعین ومستقیم با شهرداری می بودند..تازه آمدن این کارگران بدبخت از چاله انداختن تو چاه..یعنی بردنشون زیر نظر پیمانکار.در نتیجه نصف حقوقشون رو باید بدن به پیمانکار بخش خصوصی..

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه