English

محمدرضا پوررجبی اعلام کرد؛

تعمیرات اساسی ۱۱ فروند شناور در بندر شهید رجایی در سال ۹۹

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: به منظور آماده به کاری ناوگان خدماتی سازمان، حفظ توان عملیاتی و حفظ قابلیت دریانوردی کشور، تعمیرات اساسی شناور نجف انجام و این شناور به چرخه حمل و نقل دریایی کشور الحاق شد.

تعمیرات اساسی 11 فروند شناور در بندر شهید رجایی در سال 99

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمدرضا پوررجبی معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به توان اجرایی متخصصین سازمان بنادر و دریانوردی در جهت تعمیرات اساسی شناورهای فعال در چرخه حمل و نقل دریایی اظهارداشت: اداره تعمیرات و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی با بهرگیری از نیروهای متخصص و مبرز  قابلیت تعمیر ات اساسی و زیر آبی انواع شناورها را داراست.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 11 فروند شناور خدماتی که در مالکیت سازمان بنادر و دریانوردی قرار داشته اند پس از انجام تعمیرات در چرخه خدمات حمل و نقل دریایی قرار گرفته که انجام این مهم اقدام ماثری در جهت جلوگیری از خروج  ارز بشمار می آید.

پور رجبی با تاکید بر اهمیت لزوم آماده به کاری ناوگان خدماتی سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد:  سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی توان اسقرار انواع شناور از قبیل یدک کش، لندینگرافت،  بارج  و شناور با طول 70 عرض 15 متر و آبخور ۵ متر جهت تعمیرات انواع لایروب های کاترساپلای بوت و شناورهای صیادی برخوردار  است.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به تعمیرات اساسی شناور نجف، اعزامی از بندر بوشهر که زمان داکینگ آن فرا رسیده بود نیز اشاره ای داشت و گفت: بعد از تهیه نقشه استقرار شناور و انجام بلوک چینی این شناور در مورخه بیست و دوم مرداد ماه بر روی سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی مستقر و تعمیرات زیر آبی آن آغاز  گردید.

وی افزود: تعمیرات این شناور در مدت زمان 31 روز انجام و بامداد امروز 23 شهریور ماه به آب اندازی و به چرخه حمل و نقل دریایی کشور الحاق گردید.

به گفته پور رجبی این شناور به طول ۲۷ متر، عرض 8 متر و آبخور ۳ متر تحت مالکیت سازمان بنادر و دریانوردی است و جهت عملیات پهلو دهی، جدا سازی، همراهی کشتی ها و همچنین در عملیات های اطفای حریق درگستره آبی استان بوشهر مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی