English

شهروندان فریب تبلیغات ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را نخورند

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این‌که این روزها حاشیه‌ها پیرامون اجرا یا عدم اجرا مراسم اربعین در شبکه‌های اجتماعی به اوج خود رسیده است، گفت: در این میان مجرمان سایبری به دنبال سوءاستفاده از شهروندان هستند.

شهروندان فریب تبلیغات ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین را نخورند

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم، در گفت و گویی، اظهارداشت: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و به لینک‌ها و درگاه‌های بانکی معرفی شده برای ثبت نام و واریز وجه در این تبلیغات مراجعه نکنند.

وی افزود: این لینک‌ها و درگاه‌های بانکی برای سرقت اطلاعات شهروندان و اطلاعات بانکی آنها طراحی شده است.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه اعزام یا عدم اعزام زائر اربعین حسینی منوط به دستور سازمان حج و زیارت و سایر مبادی ذی‌ربط بوده، گفت: با توجه به بیماری کرونا این سازمان در این خصوص هنوز برنامه‌ای اعلام نکرده است.

وی یادآور شد: هرگونه ثبت نام بدون مجوز سازمان حج و زیارت غیرقانونی بوده و تبلیغات انجام شده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی برای ثبت نام پیاده روی اربعین حسینی از سوی مجرمان سایبری است.

سردار میرفیضی با بیان اینکه شهروندان بایستی مراقب فریب مجرمان و کلاهبرداران سایبری باشند، گفت: شهروندان به هیچ عنوان فریب این تبلیغات را نخورده و هیچ وجهی برای ثبت نام یا پیش ثبت نام به شماره حساب‌های اعلامی از سوی این تبلیغات واریز نکنند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: تاکنون خبری از سازمان عتبات مبنی بر اعزام زائر منتشر نشده است و شهروندان می‌بایست منتظر اعلام از طرف سازمان باشند و در صورت اعزام به کاروان‌های زیارتی مراجعه و ثبت نام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی