English

کلاهبردارانی که به دانش‌آموزان هم رحم نمی‌کنند/هشدار به والدین دانش‌آموزان

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کلاهبرداران با ارائه طرحی به اسم «سیم کارت شاد» این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آمده تا از این گروه از افراد کلاهبرداری کنند.

کلاهبردارانی که به دانش‌آموزان هم رحم نمی‌کنند/هشدار به والدین دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ غلام عباس بلفکه رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم در گفت و گویی، اظهار داشت: کلاهبرداران با ارائه طرحی به اسم « سیم کارت شاد » این بار به سراغ دانش آموزان و والدین آمده تا از این گروه از افراد کلاهبرداری کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با حضور در جلوی مدارس و یا ارسال پیامک‌های تبلیغاتی، همچنین تبلیغات در فضای مجازی، جامعه دانش آموزان و والدین را مورد هدف شوم خود قرار داده اند.

وی به 2 روشی کلاهبرداران استفاده می کنند اشاره کرد و گفت: کلاهبرداران در روش اول از افراد می‌خواهند که اطلاعات محرمانه خود را برای آن ها ارسال و با این روش سعی در جمع‌آوری اطلاعات آن ها دارند.

سرهنگ بلفکه افزود: در روش دوم، مجرمان لینک‌هایی در فضای مجازی ارسال و درخواست اطلاعات کارت افراد برای تشخیص هویت داشته تا حساب بانکی شان را خالی کنند.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد سیم کارت دانش آموزی و خدمات رایگانی برای این گروه از جامعه ارائه داده شود از طریق پرتال رسمی اپراتورها و یا وزارت خانه‌های مربوطه اعلام می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تلاش پلیس در شناسایی این افراد سودجو، گفت: با هرکسی که به هر طریقی کلاهبرداران را در رسیدن به اهداف شومشان کمک کند، برخورد قانونی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی