English

آخرین وضعیت کرونا در البرز

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرزاز مراجعه 620 مورد مشکوک به کرونا و فوت 7 بیمار کرونایی در استان خبر داد.

آخرین وضعیت کرونا در البرز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، محمد فتحی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰ نفر با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردندکه از این تعداد ۶۶ نفر بستری شدند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۴۰۹ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۱۶۴ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

کرونا در استان البرز جان ۹۸۹ نفر را گرفته است

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز   گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان به ۹۸۹ نفر رسیده است.

دکتر فتحی در بخش دیگری تعداد بیماران بستری شده بدحال در استان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲۵ نفر اعلام کرد و گفت: ۹۶ بیمار جوان که کمتر از پنجاه سال سن دارند نیز در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

ابتلای بیش از ۱۶ هزار نفر در البرز به کرونا

وی مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در استان از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۱۶ هزار و ۱۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ هزار و ۷۰۶ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز استان همچنین گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۴ هزار و ۶۰۴ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۴۲ نفر دیگر ترخیص شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه