English

رشد ۵۰۰ برابری دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: در حال حاضر ۱۴ رشته و ۱۰۳۰ نفر دانشجو با همان ۱۱ پرسنل قبلی در مرکز داریم که رشد ۵۰۰ برابری دانشجو با همان نیروی انسانی در این مرکز یکی از دستاوردهای مهم است.

رشد 500 برابری دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مصطفی ملایی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم در گفت وگویی با اشاره به فعالیت‌های مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم، اظهار داشت: به‌طورکلی مراکز علمی کاربری، مجموعه‌هایی با هدف ارتقای مهارت و توانمندی بدنه‌های مختلف دستگاه‌ها ازجمله شهرداری بوده است که این مرکز در سال ۸۲ با سه رشته و ۲۰۷ دانشجو ایجاد شد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم افزود: در حال حاضر ۱۴ رشته و ۱۰۳۰ نفر دانشجو با همان ۱۱ پرسنل قبلی در مرکز داریم که رشد ۵۰۰ برابری دانشجو با همان نیروی انسانی در این مرکز یکی از دستاوردهای مهم است.

ملایی با بیان اینکه یکی از اتفاقات خوب در  دوره دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، برنامه محوری بر اساس سند راهبردی کلان‌شهر قم است، ابراز کرد: در جهت ارتقای توانمندی و تربیت سرمایه‌های انسانی و رفع نیازهای شهرداری در هر مقطع در چشم‌انداز و در بازده زمانی ۱۴۱۴ و برش‌های مختلف این موارد دیده‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: در یک‌زمانی نیاز به تحول فرهنگی داشتیم که در این برهه۱۰۰ نفر فارغ‌التحصیل در رشته آموزش‌های شهروندی داریم که هر یک کارشناس هستند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم عنوان کرد: برای نخستین بار رشته تاکسی‌رانی را در جهت ارتقای توانمندی فکری و نرم‌افزاری رانندگان تاکسی با حمایت معاونت حمل‌ونقل ترافیک و تاکسیرانی تدوین و اجرا کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه