سرخط خبرها
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید

پیام شهردار قم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در وضعیت کرونا

سید مرتضی سقائیان‌نژاد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، با صدور پیامی این مناسبت را گرامی داشت.

شهردار قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم با صدور پیامی در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید ، با تقدیر از تلاش‌های جامعه علمی در مسیر اعتلای سطح دانش کشور این مناسبت را گرامی داشت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

آغاز سال جدید تحصیلی و شروع دوباره تلاش و کوشش جویندگان دانش در فضای کسب علم،معرفت و فضیلت را که امسال چند روزی زودتر از موعد همیشگی شاهد آن هستیم، را گرامی می‌دارم.

در ماه‌های اخیر شاهد شرایط جدیدی در نوع زندگی و اقتضائات اجتماعی هستیم که پیش از این تصوری را از آن نداشتیم و این شرایط شئون تازه‌ای را برای ما به وجود آورده که نمونه‌ای از آن تاثیری است که بر نحوه آموزش دانشجویان و دانش‌آموزان گذاشته است.

بدون شک لازمه اجرای بهینه و کاربردی فرآیند کسب علم و آگاهی، زنجیره‌ای پیوسته و همیشگی است که در طول مدت تحصیل هر فرد در مقاطع مختلف می‌بایست با دقت و جدیت دنبال شود تا درخت دانش در وجود هر یک از پویندگان علم، ریشه و ساختاری قوی و مستحکم داشته باشد.

جامعه بزرگ علم، دانش و معرفت اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب علوم دینی، معلمان و اساتید، همگی باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار گیرند تا وظیفه‌ی اصلی و دِین خود را در قبال کشور و ملت به انجام رسانده و موجبات پیشرفت، تعالی و ارتقاء جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش ممکن و میسر نمایند.

نکته‌ای که لازم است به جد در دستور کار سیاستگذاران آموزشی کشور نیز قرار گیرد، توجه به ابعاد آموزش در حوزه خلاقیت، ابتکار، نوآوری و متناسب با شرایط روز و البته با رویکردی کاربردی است تا صرفاً بُعد آموزش بدون مهارت دنبال نشود و این نگاه که در نهایت پدیده مدرک‌گرائی را به دنبال خواهد داشت، جایگاهی در نظام آموزشی و اجرائی نداشته باشد.

به عنوان عضوی از جامعه بزرگ علمی کشور، ضمن گرامی داشت آغاز سال جدید تحصیلی، موفقیت روزافزون در طِی طریق ‌کسب علم و آگاهی را برای تمامی جویندگان و پویندگان دانش و مهارت از خداوند منان خواستارم.

از اساتید، معلمان و مربیان عزیز و همچنین کادر اداری و علمی نهادهای مقدس حوزه‌های علمیه، مدارس و دانشگاهها که رسالت تعلیم و تربیت آینده سازان عزیزمان را بر عهده دادند نیز صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

امید آن دارم در ظل عنایات خاصه صاحب عصر و زمان، حضرت بقیه‌الله‌الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت لوای نائب بر حق ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی بتوانیم با پیوند علم و عمل، دانش و مهارت و در نهایت حل مشکلات و معضلات، موجبات پیشرفت جامعه ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف را بیش از پیش ایجاد نمائیم.

درخت تو گر بار دانش بگیرد به زیر آوری چرخ نیلوفری را

شهردارقم

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه