English

بازگشایی مدارس می تواند شیوع کرونا را سرعت ببخشد

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از بازگشایی مدارس ابراز نگرانی کرد.

بازگشایی مدارس می تواند شیوع کرونا را سرعت ببخشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، علیرضا سلیمانی، معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در رابطه با بازگشایی مدارس در ایام کرونا ویروس، گفت: نباید داشتن ماسک برای ما اطمینان خاطر حاصل کند که ویروس را از خود دور کرده ایم.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: موارد دیگری وجود دارد که باید رعایت کنیم تا خطر را از خود دور کنیم در این میان فاصله گذاری اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

این مقام مسؤول با اشاره به آمار اخیر ابتلا به کرونا در استان البرز، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط کرونا در البرز به ثبات رسیده است اما پیش بینی می شود با توجه به ایامی که گذراندیم روند شیوع کرونا در آینده نزدیک رشد داشته باشد.

سلیمانی در رابطه با احتمال ابتلا دانش آموزان به کرونا، افزود: ممکن این قشر با توجه به نداشتن بیمار زمینه ای و شرایط سنی در معرض خطر بالا نباشند اما می‌توانند به عنوان جمعیتی که ویروس را منتقل می‌کند مطرح باشند.

وی یادآور شد: شاید بهتر بود که پیش از بازگشایی کای مدارس، چند هفته کنار هم بودن را تمرین می کردیم بعد به صورت رسمی مدارس بازگشایی می شد

این مقام مسؤول گفت: پیش بینی می شود تا زمانی که کرونا در کشور وجود دارد در استان‌های البرز و تهران کرونا به شکل سینوسی وجود خواهد داشت و روند رشد و یا کنترل بیماری به رفتار مردم بستگی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه