English

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان خبر داد:

پلمب ۶ انبار غیرمجاز ذخیره سازی پسماند خشک در اصفهان / کشف ۱۰ تن پسماند خشک

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از پلمب 6 انبار غیرمجاز ذخیره سازی پسماند خشک در اصفهان و کشف 10 تن پسماند خشک که توسط عوامل غیرمجاز جمع آوری و دپو شده بود، خبر داد.

پلمب  6 انبار غیرمجاز ذخیره سازی پسماند خشک در اصفهان / کشف 10 تن پسماند خشک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمد بدیعی با اشاره به پلمب 6 مورد انبار غیر مجاز در مردادماه بیان داشت: در ماه گذشته تعداد 8مورد اخطار پلمب از سوی اداره اماکن صادر شده و از این تعداد 6 مورد منزل مسکونی و 2 مورد انبار بوده که به صورت غیرمجاز اقدام به جمع آوری و ذخیره سازی پسماندهای خشک کرده بودند.

وی همچنین به فعالیت خودروهای غیرمجاز جمع آوری پسماند خشک نیز اشاره کرده و افزود: در مجموع میزان 10 تن پسماند خشک از عوامل غیرمجاز جمع آوری و 49 خودروی غیرمجاز جمع آوری پسماند خشک توسط واحد گشت و بازرسی سازمان توقیف شده است.

بدیعی با اشاره به این که جلوگیری از فعالیت عوامل غیرمجاز منوط به مشارکت مردم در طرح تفکیک از مبدأ و همکاری با ایستگاه های بازیافت و خودروهای مجاز است، بیان کرد: در صورتی که شهروندان پسماند خشک خود را تفکیک نکنند و یا در اختیار عوامل غیر مجاز قرار دهند، این اقلام در مکان های غیرمجاز و بعضاً آلوده انبار شده و ممکن است در فرآیندهای غیربهداشتی بازیافت قرار بگیرد که این امر بهداشت و سلامت اجتماعی و کیفیت محیط زیست را تحت تاثیر قرار می دهد.

این مقام مسئول در خصوص شکایات و انتقادات شهروندان که از طریق سامانه 137 اعلام شده نیز بیان کرد: در مرداد ماه سال جاری 235 مورد پیام شهروندی از طریق سامانه 137 اعلام شده و ناظران سازمان با مراجعه به محل ضمن بررسی وضعیت نسبت به مرتفع کردن موضوع اقدام کرده اند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه مورد تخلف اعم از زباله گردی، فعالیت عوامل غیرمجاز و یا مشکلات مربوط به جمع آوری پسماند خشک را از طریق سامانه 137 به سازمان مدیریت پسماند اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی