English

بازرس ویژه استاندار کرمانشاه:

الهی تبار، شخصیتی باایمان، باتقوا، درستکار و امانت ‌دار است

حاج جعفر همتی گفت: از تلاش‌های خالصانه و بی‌دریغ معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکر می کنم و به‌یقین نام نیک و یاد خیری از این شخصیت انقلابی، مؤمن، ولایتمدار، باایمان و باتقوا در استان باقی می ماند.

الهی تبار، شخصیتی باایمان، باتقوا، درستکار و امانت ‌دار است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده و بازرس ویژه استاندار کرمانشاه در مراسم معرفی سرپرست جدید معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله الحسین و تبیین سجایای اخلاقی و سیره رفتاری امام حسین (ع) گفت: مناصب دولتی و پست های مدیریتی میدان آزمایش است و امروز نام نیک آقای الهی تبار "از رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس" در جایگاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به لحاظ تلاش خالصانه و صادقانه و خدمت به مردم در استان به یادگار می ماند.

وی در ادامه ضمن اشاره‌ای به سوابق کاری درخشان معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در استان‌های مختلف اظهار داشت: دولت هم در سال پایانی است و این مسئولیت‌ها تمام می‌شود و فقط نام نیک می‌ماند؛ اما بر خود لازم می‌دانم چند ویژگی بارز آقای الهی تبار را بیان کنم. در این 31 ماه شخصیتی باایمان و باتقوا، درستکار و امانت‌دار این مسئولیت را بر عهده داشت و در مدار اخلاق و به‌عنوان یک بسیجی و خانواده‌ای شهیدپرور دارای تفکر مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی است که تمامی اصول را رعایت می‌کرد.

این مدرس امربه‌معروف و نهی از منکر افزود: معاونین استاندار دارای شاخصه‌های بسیار مطلوبی هستند و نقش آقای الهی تبار در همراهی، هدایت و راهبری مجموعه نیز بسیار چشمگیر بود که در ستاد اربعین زحمات بسیار زیادی داشتند.

وی بابیان اینکه در دوران این معاون پرتلاش انتخابات مهمی در کرمانشاه با قانون مداری و رعایت اصل بی‌طرفی برگزار شد؛ گفت: از دیگر خدمات ارزنده ایشان می‌توان توجه به مسائل اجتماعی و مشکلات حاشیه‌نشین‌ها بود که همیشه برای حوزه معاونت سیاسی اجتماعی و آقای الهی تبار اولویت داشت.

همتی به تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ معاون سابق سیاسی در 31 ماه گذشته اشاره کرد و ضمن تقدیر از اقدامات شایسته ایشان گفت: به‌راستی نام نیکی از این شخصیت انقلابی، مؤمن و ولایتمدار در استان برجای ماند که به‌یقین این تلاش‌ها در مسیر خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی تداوم دارد و امروز وظیفه داشتم این قدردانی را انجام دهم.

وی در ادامه از انتخاب حسین خوش‌اقبال به‌عنوان سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تشکر کرد و گفت: ایشان از فرمانداران بسیار باسابقه و بااخلاق هستند که رزمنده‌ای نیک‌اندیش، نیک گفتار و مردمی است و همواره دغدغه مند حل مشکلات مردم بوده است و همه نیز آمادگی کامل را برای همراهی و همدلی با ایشان در سال پایانی دولت برای خدمتگزاری به مردم خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه