English

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه:

الهی تبار، مدیری برجسته و اخلاق مدار در میدان سیاست است

بهرام سلیمانی در نشست معاونین، مدیران کل و فرمانداران گفت: معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری شخصیتی اخلاق مدار و مدیری برجسته است که در دوران خدمت علاوه بر تلاش صادقانه به مردم زمینه هم‌افزایی، همدلی و همراهی بیشتر احزاب را نیز با برنامه‌های توسعه‌ای استان فراهم نمود.

الهی تبار، مدیری برجسته و اخلاق مدار در میدان سیاست است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل سیاسی استانداری کرمانشاه در این نشست ضمن تقدیر از خدمات معاون سابق سیاسی استانداری کرمانشاه افزود: یک تعریف متداولی از سیاست در اذهان عمومی وجود دارد که در آن سیاست را به عرصه رسیدن به هدف از هر راهی و با هر وسیله‌ای، تعریف می‌کند. در این نگاه، اخلاق و عمل به ارزش‌های اخلاقی در محوریت و اولویت قرار ندارد و عملاً این دو با یکدیگر قابل‌جمع نیستند.

وی ادامه داد: اما در مقابل این تعریف از سیاست، نوع دیگری نیز وجود دارد که اتفاقاً سیاست را عرصه حفظ ارزش‌های اخلاقی و کاربرد آن می‌داند. هرچند که قطعاً پرورش این بعد از سیاست کار آسانی نیست و تنها کسانی می‌توانند در راه تحقق این بعد از سیاست گام بردارند که پیش از هر چیز خود، افرادی اخلاق مدار باشند و ارزش‌های اخلاقی چنان در آن‌ها درونی شده باشد که در بحبوحه بازی‌های سیاسی، آن را بازیچه رسیدن به اهداف شخصی و گروهی و ... نکنند.

سلیمانی تصریح کرد: بنده بسیار خوشحالم که طی بیش از ربع قرن خدمت در استانداری کرمانشاه، شاهد آن بودم که عموماً افرادی اخلاق مدار، سکان حوزه معاونت سیاسی را بر عهده داشتند و خود، تجلی واقعی تعهد به اخلاق و عمل بر مبنای آن بودند. جناب آقای الهی تبار نیز که بنده بیش از دو سال به‌صورت مستقیم در خدمتشان بودم، ازجمله این افراد بودند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به ویژگی‌های برجسته‌ی شخصیتی معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت: یکی دیگر از صفات نیک آقای الهی تبار، آرامش و اطمینان ایشان نسبت به مجموعه بود. این امر باعث می‌شد تا ما واقعاً علیرغم تنش‌های متعدد سال‌های اخیر و بحران‌هایی که استان و کشور با آن روبه‌رو بود، در سخت‌ترین روزها نیز در یک فضای آرام و به‌دوراز استرس و نگرانی، بتوانیم وظایف خود را به انجام برسانیم.

سلیمانی بابیان اینکه ایشان در شرایط سیاسی پیچیده حاکم بر جامعه و کشور که در بسیاری از مواقع واقعاً عرصه فعالیت بسیار تنگ بود، به‌عنوان سنگ صبور همه جناح‌های سیاسی در استان وظیفه مهمی بر عهده داشت؛ خاطرنشان ساخت: معاون سابق سیاسی استانداری کرمانشاه نقش مهمی در آرام نمودن تنش‌های موجود داشت به‌نحوی‌که در حدود سه سال گذشته واقعاً شرایط سیاسی نسبتاً مناسبی را شاهد بودیم و در همین بستر موفقیت‌های خوبی در عرصه اقتصادی و بر اساس برنامه‌های توسعه‌ای در استان ایجاد گردید.

وی تأکید کرد: همچنین به‌دوراز انصاف است اگر به این نکته اشاره نکنیم که ایشان در طول خدمت خود در استان کرمانشاه، به‌عنوان یار صادق و دلسوز استاندار، تلاش داشتند تا بسیاری از حواشی را دورنمایند. واقعاً ایشان هیچ هزینه‌ای را و هیچ حاشیه‌ای را به استان و استانداری کرمانشاه تحمیل نکردند و در بسیاری مواقع به‌دوراز هیاهو خود را سپر بلا قراردادند.

سلیمانی در ادامه به دیگر ویژگی‌های کاری و اخلاقی آقای الهی تبار اشاره کرد و گفت: ایشان بدون خودنمایی و هیاهو، به معنی واقعی کلمه نسبت به ایثارگران دغدغه مند بودند و به معنی واقعی کلمه عنصری حزب‌اللهی بودند و از طرفی به تبار سیاسی‌شان هم افتخار می‌کردند.

وی گفت: درهرحال این دولتمرد آرام و کم حاشیه‌ای و با جرأت بی حاشیه که در پیچ‌های سخت سیاسی و اجتماعی چند سال اخیر، آرام و صبور حضور داشت؛ از امروز دیگر همکار ما نیست، اما یاد ایشان در دل‌وجان ما زنده است. امیدوارم همه ما از چنان سعادتی برخوردار باشیم که نظیر معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه بتوانیم با عاقبت‌به‌خیری خدمت کاری و اداری‌مان را به پایان برسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه