English

چالش کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در پارسیان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان گفت: استقرار صنایع انرژی بر و مهاجرت نامتعارف، چالش کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی را در سال های آتی برای این شهرستان دوچندان می کند.

چالش کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی در پارسیان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسعود مهرانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارسیان در پاسخ به طرح این پرسش که اهم مشکلات و چالش های اجرایی پیش روی آموزش و پرورش در سطح منطقه و ملی در پنج سال آتی چیست را این گونه عنوان کرد: یکی از چالش های پیش روی این شهرستان در پنج سال آتی، کمبود  نیروی انسانی است که نائل شدن بیش از حد معمول شاغلین به بازنشستگی را می توان یکی از دلایل عمده این مهم نام برد.

وی استقرار صنایع انرژی بر و پیش بینی مهاجرت بیش از شصت هزار نفر جهت اشتغال در این صنایع را از دیگر چالش های مهم آموزش و پرورش این منطقه در پنج سال آتی برشمرد و تصریح کرد: با استقرار صنایع انرژی بر و مهاجرت غیر قابل انتظار و کنترل جهت اشتغال، موجب رشد بی رویه ی و حداقل دوبرابری جمعیت دانش آموزی در این منطقه خواهد شد که به موازات آن علاوه بر کمبود شدید فضای آموزشی ، ما را با کمبود نیروی انسانی نیز مواجه می سازد.

به گفته مهرانی، نیازمند آن هستیم که چشم انداز و برنامه ای مدون و مستمر برای تامین نیروی انسانی و بهبود فضای آموزشی در سال های آتی متناسب با رشد جمعیت برای این شهرستان تعریف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه