English

همزمان با سومین روز از هفته دولت رقم خورد:

طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیارد ریال در بخش اسلام آباد

همزمان با سومین روز از هفته دولت چندین پروژه ها و طرح های عمرانی و سرمایه گذاری با حضور فرماندار شهرستان مرزی پارس آباد مغان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۷۰ میلیارد ریال در بخش اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل ابراهیم امامی سرپرست فرمانداری پارس آباد گفت: پروژه آسفالت دو و نیم کیلومتری مسیر اجیرلو به ایران آباد را با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی اظهارداشت : پست هوایی اجیرلو یکی از مجموع پروژه‌های اداره برق است که با اعتبار هفتاد میلیارد ریال در کل شهرستان مورد بهره برداری و افتتاح قرار می گیرد.

سرپرست فرمانداری پارس آباد تاکید کرد: تمامی راههای روستای شهرستان پارس آباد با تخصیص اعتبارات لازم و با همکاری و هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی بهسازی، تعریض و آسفالت خواهند شد.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد مغان همچنین با حضور در بخش اسلام آباد از طرحها و پروژه های بخش اسلام در دومین روز از هفته دولت پرده برداری کرد.

امامی از پرده برداری و افتتاح  ۹ طرح و پروژهای عمرانی ،خدماتی و کشاورزی در این بخش خبر داد و افزود : گاز رسانی به ناحیه صنعتی پارس آباد و گلخانه مغان، اجرای ۴ پروژه و طرح های برق رسانی به واحدهای صنعتی ، تولیدی و تقویت نیرو رسانی شهری و روستای،مقاوم سازی ۱۰ مسکن روستایی، برق رسانی به روستای حاج حسن و حاج اسلام،احداث پست برق جدید در روستای اوزون تپه سفلی و روستای محمدکندی،طرح سرمایه گذاری گلخانه ای بابایی،طرح سرمایه گذاری فری استال گاو شیری ۵۲۰ راسی کشت و صنعت مغان اشتغال برای ۳۰ نفر و طرح سرمایه گذاری تولید رب گوجه فرنگی کشت و صنعت مغان اشتغال برای ۶۰نفر جمعا با اعتبار بالغ بر ۸۷۰میلیارد ریال می باشد.

فرماندار شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: طرح گلخانه هیدروپنیک شرکت نیک اختر آریا نیز با سرمایه گذاری ۱۲۰۰میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲۵۰ نفری کلنگ زنی خواهد شد.

در ادامه فرماندار پارس آباد بهمراه معاونت برنامه ریزی و توسعه و بخشدار اسلام آبادو دیگر مسئولان دستگاههای اجرایی ضمن دیدار با خانواده معظم  شهدای هشت سال دفاع مقدس شهر اسلام آباد،در مزار شهدای این شهر با اهدای گل و نثار فاتحه به مقام والای شهدای دومین روز هفته دولت  ادی احترام کردند.

 

جمشید کریمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه