English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:

دستگیری یک سارق حرفه ای منزل در اصفهان/ کشف یک میلیارد و نیم اموال مسروقه

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه ای منزل و کشف یک میلیارد و 500 میلیون ریال اموال مسروقه در اصفهان خبر داد.

دستگیری یک سارق حرفه ای منزل در اصفهان/ کشف یک میلیارد و نیم اموال مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای منزل بیان داشت: ماموران انتظامی کلانتری 19 شهر اصفهان مطلع شدند سارقانی از یکی از استان های کشور وارد شهر اصفهان شده اند وقصد سرقت از  منزلی دارند که ماموران انتظامی یکی از سارقان را حین سرقت طلاهای یک منزل دستگیر و 3 سارق دیگر که خارج از منزل و در خودرو بودند متواری شدند.

وی ادامه داد: متهم دستگیر شده به 4 فقره سرقت از 4 منزل در شهر اصفهان طی یک شب با همدستی 3 سارق دیگر اعتراف کرد و در بازرسی از منزل استیجاری او 4 سرویس طلا، 7 سکه بهار آزادی و 4 نیم سکه که توسط کارشناسان یک میلیارد و 500 میلیون ریال ارزش گذاری شده اند کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه هویت دیگر سارقان نیز مشخص شده و بزودی دستگیر می شوند اظهار داشت: سارق دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شده این سارقان به شهرهای مختلف کشور سفر و پس از اجاره کردن منزلی به صورت یک هفته ای در روزهای پایانی هفته اقدام به شناسایی منازل خالی از سکنه می کردند.

سرهنگ خداودست تاکید کرد: این سارقان فقط اقدام به سرقت طلاجات و اموال با ارزش منزل می کردند که لازم است شهروندان عزیز به توصیه های پلیس توجه کنند و از نگهداری طلاهای خود در منزل اکیدا خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست،: حتما با بکارگیری توصیه های پلیس فرصت ارتکاب سرقت و دیگر جرم ها را از سارقان و مجرمان سلب کنید و تردد افراد ناشناس در محله خود را از طریق تماس با سامانه 110 پلیس و اعلام مشخصات دقیق مانند چهره راننده و سرنشینان و شماره پلاک و نوع خودروی آنها به پلیس اطلاع دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    قفل ضد دیلم روی هر نوع درب، حتی درب چوبی و حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پاسیو، نورگیر و پنجره ها نصب کنید که سارقین پشت درب و پنجره ها هم که رسیدن هیچچچچ کاری از دستشون ساخته نباشه. دانایی رمز امنیت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه