English

پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر استان همدان مطرح کرد:

عرصه خدمت به همنوعان در هلال احمر فراهم است

پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه هر فردی می تواند در جمعیت هلال احمر به عنوان داوطلب حضور پیدا کند، گفت: هلال احمر دارای اهدافی بشردوستانه است و عرصه خدمت به همنوعان در این نهاد فراهم است.

عرصه خدمت به همنوعان در هلال احمر فراهم است

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، با توجه به گرامیداشت روز پزشک روابط عمومی هلال احمر استان همدان با برخی از پزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر به گفتگو نشسته است؛ نظر خوانندگان عزیز را به متن  گفتگوی دکتر محمود زمردی از پزشکان عمومی داوطلب جمعیت جلب می کنیم:

دکتر محمود زمردی، متولد 1346 همدان، دارای دکترای عمومی است، وی یکسال پس ازفارغ التحصیلی خود یعنی در سال 1377 به جمعیت هلال احمر پیوست و در این نهاد به عنوان عضوی داوطلب مشغول به فعالیت شد.

زمردی هدف از ورود خود به جمعیت هلال احمر را خدمت به همنوعان و کمک به نیازمندان عنوان می کند و مطرح می کند: از آنجاییکه این امکان برای ارائه خدمات مرتبط برای جامعه پزشکان از سوی معاونت بهداشتی، درمانی و توانبخشی هلال احمر فراهم شده است می توان در قالب و ساختاری مشخص به نیازمندان و افرادی که در پی دریافت خدماتی اینچنین هستند، یاری رساند.

وی اهداف بشردوستانه هلال احمر را و اینکه این نهاد بدون درنظرگرفتن رنگ، نژاد، جنسیت و ملیت و  بدون هیچ تبعیضی در راستای خدمت به بشریت گام می  دارد را ستودنی و قابل احترام می خواند و به عنوان دلیلی دیگر از پیوستن خود به جمعیت هلال احمر نام می برد.

دکتر زمردی با اشاره به مانورها و فعالیت هایی که در طول این سال ها همراه با جمعیت هلال احمر داشته است به نیکی یاد کرد و لحظاتی را که صرف این اقدامات کرده است را بیادماندنی می خواند و می گوید: هیچ موضوعی نمی تواند لحظات شادی را که با رفع مشکلات نیازمندان شاهد آن هستم، جایگزین باشد.

این پزشک داوطلب جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دراکثر مانورها و سفرهای سلامت  از جمله زلزله ها و بلایای طبیعی و.. همراه جمعیت هلال حضور داشته است، باعث خوشحالی، شادمانی و افتخار و رضایت می  داند.

وی بواسطه آشنایی و ارتباطی که با آقای محقق، مسئول وقت هلال احمر شهرستان داشته است، به جمعیت هلال احمر و فعالیت های داوطلبانه راه پیدا می کند.

زمردی تمامی لحظاتی را که همراه تیم سلامت و پزشکی جمعیت هلال احمر در مانورها و سفرهای سلامت و کمک به نیازمندان حضور داشته است را به عنوان خاطراتی ماندگار نام می برد که با مرور آن ها آرامش و لذتی فراموش ناشدنی را کسب می کند.

دکتر زمردی سوای حرفه پزشکی خود به آموزش پزشکی نیز می پردازد، ضمنا علاقه ای خاص به آموزش و تدریس موسیقی دارد و هم اکنون نیز آموزش تار و سه تار را در آموزشگاه عهده دار است.

وی در پاسخ به این پرسش که علاقمندی های فردی شما جدای از پزشکی در چه موضوعاتی است، می گوید: با توجه به اهمییتی که تاریخ می تواند در زندگی فردی و اجتماعی هر فردی ایفا کند به مطالعات تاریخی می پردازم و همینطوربه تماشای فیلم های اجتماعی نیز علاقه دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه