English

جانباختگان کووید ۱۹ در البرز به ۸۹۰ تن رسید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز از فوت 7 بیمار مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته خبر داد.

جانباختگان کووید 19 در البرز به 890 تن رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با این اینکه 24 ساعت گذشته 63 نفر دیگر مشکوک و قطعی کرونا در مراکز درمانی استان البرز بستری شده اند، گفت: با این تفاسیر تا به امروز آمار ابتلای به کرونا از ابتدای شیوع بیماری تا کنون با احتساب موارد مشکوک و قطعی 14 هزار و 748 نفر بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه از این تعداد 13 هزار و 856 نفر قطعی و بستری بودند، اظهار کرد: در حال حاضر 477 نفر قطعی و مشکوک در مراکز درمانی استان البرز بستری هستند و از این تعداد 178 نفر بیمار قطعی کووید 19 تشخیص داده شدند.

به گفته این مقام مسؤول در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۴۵ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند.

کریم اعلام کرد: تعداد بیماران بستری زیر 50 سال در 24 ساعت گذشته 96 نفر بودند همچنین در این مدت زمانی 125 بیمار بدحال در استان البرز بستری هستند.

وی از تلفات هفت نفر دیگر از بیماران کرونایی از روز گذشته تا به امروز خبر داد و یادآور شد:  با این تفاسیر متأسفانه مجموعه جان باختنگان کرونا در استان البرز به عدد 898 نفر رسید.

کریم در پایان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۳۵۸ نفر  از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه  طی ۲۴ ساعت گذشته  ۷۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه