English

شور و نشاط تابستان در کلاس‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانی مختلف برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) بیان کرد: این کلاس‌ها با نصف ظرفیت و با هدف افزایش نشاط و شادی، تحرک و امید به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مجتمع فرهنگی ولایت واقع در 15 خرداد برگزار می‌شود.

شور و نشاط تابستان در کلاس‌های تابستانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم

سید محسن صالحی معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌و گو با خبرنگار موج قم، با اشاره به برگزاری کلاس‌های تابستانی مختلف برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) بیان کرد: این کلاس‌ها با نصف ظرفیت و با هدف افزایش نشاط و شادی، تحرک و امید به صورت حضوری  و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مجتمع فرهنگی ولایت واقع در 15 خرداد برگزار می‌شود.

وی گفت: سرویس ایاب و ذهاب با حداقل نفرات دانش آموزان را جابه‌جا می‌کند، هنگام ورود به خودرو دمای بدن دانش آموزان سنجیده می‌شود و ماسک در اختیار همه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: صندلی کلاس‌ها با رعایت فاصله یک و نیم متری چیدمان شده، مایع ضدعفونی‌کننده در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد، فضای مجتمع روزانه ضدعفونی و همه سالن‌ها با دوربین‌های مداربسته با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های تابستانی برای دو گروه دختران با ظرفیت 180 نفر و پسران با ظرفیت 120 نفر به صورت هفته ای یک بار برای هر سه گروه 60 نفره از دختران در روزهای فرد و 3 گروه 40 نفره از پسران در روزهای زوج برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به محتوای کلاس‌های تابستانی برای گروه پسران گفت: کلاس « نوجوان ثروتمند» با موضوعات امرار معاش، روش های پس انداز کردن و روش های نوین کسب درآمد، کلاس « مسیر زندگی» با موضوعات مفاهیم دینی، اخلاقی، احکامی و مذهبی، کلاس « مهندس شو» با هدف آموزش تعمیرات ابتدایی لوازم خانگی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس «کارگردان شو» با هدف آموزش سواد رسانه‌ای و مدیریت استفاده از فضای مجازی و درآمدزایی از طریق فضای مجازی، و کلاس « ساخت هواپیمای مدل گلایدر» برگزار شد که بسیار مورد استقبال کودکان و نوجوانان علاقه مند به پرواز و ساختن هواپیما قرار گرفت.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به محتوای کلاس‌های تابستانی برای گروه دختران، اظهار کرد: کلاس « کدبانوی خانه» با هدف آموزش تکنیک های خانه داری، کلاس « سواد رسانه‌ای» با هدف مدیریت استفاده از فضای مجازی، کلاس « نمدبافی» و کلاس « خیاطی» برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی صادر شده از سوی ستاد مبارزه با کرونا استان قم، در خصوص ادامه برگزاری کلاس‌های تابستانی به صورت حضوری از سوی استانداری قم استعلام خواهیم گرفت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی