English

مشاور وزیر جهاد کشاورزی کشور در گفتگو با موج عنوان کرد:

تشکیل اولین انجمن کشاورزی حفاظتی کشور در استان همدان

مشاور وزیر جهاد کشاورزی کشور، ضمن بازدید از نمایشگاه جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه همدان در کشاورزی حفاظتی پیشرو و پایلوت است، گفت: تشکیل اولین انجمن کشاورزی حفاظتی کشور در استان همدان شکل گرفته است.

تشکیل  اولین انجمن کشاورزی حفاظتی کشور در استان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، فرزاد زلقی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی در فناوری های نوین با حضور در نمایشگاه کشاورزی استان همدان که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی محقق می شود، در گفتگوی اختصاصی با موج ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این نمایشگاه که با رعایت تمامی  پروتکل های بهداشتی مرتبط این فضا را به وجود آوردند، افزود: این نمایشگاه با توجه به شنیده های بازدیدکنندگان با رعایت خوبی از منظر پروتکل های بهداشتی برگزار شد و این نقطه قوتی در این زمینه محسوب می شود.

زلقی با اشاره به اهمییتی که نمایشگاه ها در عرضه و تبادل اطلاعات کاربران می توانند ایفا کنند، گفت: نمایشگاه مکانی است برای تجلی و به  نمایش گذاشتن فناوری ها و تکنولوژی های نوینی که به حوزه مرتبط  وارد می شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اعمال روش های سنتی که  سال ها از سوی کشاورزان محقق شده است، طبیعتا تغییر در این مهم و استقبال کشاورزان از تکنولوژی های نوین قدری سخت است  و نیاز به  تلاش جمعی دارد.

وی افزود: در سیستم کشاورزی، کشاورز باید تکنولوژی، نوآوری، تاثیر و اهداف آن را به صورت ملموس وعینی مشاهده کند و اگر این باور در وی به وجود آید قطعا در خرید مشتاق خواهد شد و برگزاری نمایشگاه می تواند این مسیر را کوتاه کند.

 

همدان از پایلوت های کشاورزی حفاظتی در کشور است

مشاور وزیر با اشاره به اینکه استان همدان از استان های سرآمد و برجسته در حوزه کشاورزی حفاظتی است، گفت: خوشبختانه  دو کارخانه تولید کننده ادوات خاص کشاورزی حفاظتی در استان همدان وجود دارد.

 تکنولوژی کشاورزی حفاظتی از منظر ساخت و استفاد، برای نخستین بار از استان همدان به سایر استان های کشور توسعه پیدا کرده است که بسی جای تقدیر و تشکر دارد..

زلقی افزود: سال گذشته با همت همکاران سازمان جهاد کشاورزی و بخش خصوصی اولین انجمن کشاورزی حفاظتی کشور در استان همدان تشکیل شد و امیدوار هستیم که در مجموع گامی ارزشمند برای توسعه کشور برداریم

در پایان از عوامل برگزاری این نمایشگاه، کمال تشکر را دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه