English

در ایام محرم و صفر؛

برگزاری پویش ۶۰ شب روضه خانگی در حسینیه خیریه امام حسین(ع) در اصفهان

قائم مقام موسسه خیریه امام حسین علیه السلام از برگزاری پویش 60 شب روضه خانگی در حسینیه خیریه امام حسین علیه السلام در اصفهان خبر داد.

برگزاری پویش  60 شب روضه خانگی در حسینیه خیریه امام حسین(ع) در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی رقایی در خصوص مراسم ویژه عزاداری بیان کرد: پویش 60 شب روضه خانگی در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلام" در ایام محرم و صفر امسال برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در سال جاری با توجه به شیوع بحران کرونا و توصیه مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر حفظ سلامت شهروندان در عزاداری‌های ماه محرم و صفر پویش جدیدی از سوی مسئولان این خیریه راه اندازی شده است.

قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام حوزه تخصصی مسکن با بیان اینکه پویش "60 شب روضه  خانگی در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلام" برنامه ویژه  این خیریه برای ماه محرم و صفر امسال است، اظهار کرد: با اجرای این طرح، مراسم عزاداری به مدت 60 شب در منزل بانیان و زنان سرپرست خانواری که مشکل مسکن دارند اقامه خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات اجرای پویش "60 شب روضه در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلام" گفت: با اجرای این طرح هزینه‌هایی که خیران برای روضه‌های خود در نظر داشتند را تبدیل به نذر روضه کرده و با این نذورات مشکل مسکن 60 زن سرپرست خانوار را برطرف خواهیم کرد.

رقایی ادامه داد: در قالب پویش "60 شب روضه خانگی در حسینیه خیریه امام حسین علیه‌السلام" مراسم روضه خانگی با حضور حداکثر 10 نفر در منزل بانیان و مددجویان  و با بهره بردن از مداحی تعدادی از مداحان بنام و جوان و قرائت زیارت عاشورا و اطعام مختصر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با اجرای این طرح در کنار اقامه عزاداری و حل مشکل مسکن زنان سرپرست خانوار، سنت فراموش شده روضه خانگی را بار دیگر احیا خواهیم کرد.

قائم مقام مدیرعامل موسسه خیریه امام حسین علیه السلام حوزه تخصصی مسکن به همکاری کانون مداحان برای اجرای این پویش اشاره کرد و گفت: این کانون همکاری خوبی را برای این طرح داشته و قرار بر این است که از مداحان بنام و نوجوان با این پویش همکاری داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی