English

محمدرضا شفیعی در بازدید از دفتر خبرگزاری موج یزد بیان کرد:

سعی کردیم خدمات را با حداقل قیمت در اختیار مردم قرار دهیم

رئیس و معاونان سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری موج یزد بازدید و به بخشی از اقدامات این سازمان اشاره کردند.

سعی کردیم خدمات را با حداقل قیمت در اختیار مردم قرار دهیم

محمدرضا شفیعی رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد به همراه داوود زارع معاون فنی سازمان حمل و نقل شهرداری یزد، سعید پاک سرشت معاون نظارت و بازرسی سازمان حمل و نقل شهرداری یزد، مجید فلاحتی معاون اجرایی سازمان حمل و نقل شهرداری یزد و حسین نیکرخ مسئول روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یزد به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری موج یزد بازدید و از نماینده این رسانه در استان یزد تقدیر کردند.

در این بازدید محمدرضا شفیعی به ساخت ایستگاه های جدید اتوبوس در شهر یزد اشاره کرد و گفت: این ایستگاه ها از سوی سازمان مشارکت های شهرداری یزد در حال برنامه ریزی برای اجرا است.

وی در ادامه این دیدار گفت: در حال پیگیری بهسازی سازمان تاکسیرانی و افزایش تعداد تاکسی ها با تسهیلات بانکی هستیم و رانندگانی که جهت تعویض تاکسی فرسوده خود ثبت نام نموده بوده یا هم اکنون مایل به تعویض تاکسی های فرسوده خود هستند جهت عملیات ثبت نام تعویض خودرو خود به سازمان مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد 12 دستگاه اتوبوس با نماد گردشگری و طرح بافت تاریخی فعالیت خواهند کرد.

رییس سازمان اتوبوسرانی شهرداری یزد در ادامه به خرید 12 دستگاه اتوبوس اسکانیای جدید اشاره کرد و گفت: با این کار عمر ناوگان اتوبوسرانی یزد را به زیر 10 سال رسانیدم.

شفیعی در ادامه گفت: با توجه به کمبود بودجه و نوسان قیمت ها سعی کردیم خدمات را با حداقل قیمت در اختیار مردم قرار دهیم.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: شماره تلفن 1889 آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایت ها از سوی مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه