English

داود شایقی:

پیگیری‌های نماینده شهرستان خلخال در جذب اعتبارات شایسته تقدیر است/احداث تونل خلخال – اسالم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در ماه‌های گذشته این پیگیری‌ها به جذب منابع ملی کمک کرده که ما نیز به‌نوبه خودمان از طریق سازمان برنامه‌وبودجه پیگیر تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و همچنین سال جهش تولید هستیم تا بتوانیم در به‌سرعت گرفتن اجرا و تکمیل این پروژه‌ها سهیم باشیم.

پیگیری‌های نماینده شهرستان خلخال  در جذب اعتبارات شایسته تقدیر است/احداث تونل خلخال – اسالم

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، داود شایقی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل  با اشاره به اختصاص هشتاد میلیارد تومان به محور اردبیل_ سرچم گفت: امسال برای تکمیل 35 کیلومتر از محور اردبیل_ سرچم اعتبار هشتادمیلیاردی تومان اختصاص‌یافته است.

وی ادامه داد: این اعتبارات علاوه بر45 میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل است که مقرر شد از طریق برنامه‌وبودجه تخصیص آن ابلاغ شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از سفر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور به اردبیل خبر داد و گفت: هفته گذشته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی جلسه‌ای با مجمع نمایندگان استان و استاندار اردبیل داشته‌اند که به درخواست نمایندگان قرار شده است آقای نوبخت سفری به اردبیل داشته باشد.

**اولویت‌بندی برای تکمیل پروژه‌ها در سال جاری

شایقی تصریح کرد:  در سفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به استان اردبیل نشستی با  حضور امام‌جمعه اردبیل و مجمع نمایندگان استان برگزار خواهد شد تا به‌صورت دقیق اولویت‌های تکمیل پروژه‌ها در سال جاری معرفی شود  و برای اجرای آن‌ها پیگیری‌های مستمر در دستور کار قرار گیرد.

**تفاهم‌نامه بین استانداری اردبیل و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه

وی اضافه کرد:  در این جلسه اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در گزارشی ضرورت تخصیص اعتبار برای پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل را یادآور شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در این دیدار استاندار اردبیل تخصیص کامل اعتبارات جهش تولید را که در قالب تفاهم‌نامه بین استانداری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به امضا رسیده است خواستار شد تا در اسرع وقت حمایت از واحدهای تولیدی و پروژه‌های مرتبط در این حوزه به سرانجام برسد.

**اختصاص 30 میلیارد تومان به پروژه کلور – درام

شایقی بابیان اینکه برنامه‌ریزی مناسبی برای توسعه و آبادانی شهرستان خلخال شده است گفت: امسال برای توسعه عمران شهرستان خلخال برنامه‌ریزی دقیق شده و با تمام توان در دستور کار قرارگرفته است.

وی ادامه داد:  30 میلیارد تومان از محل جهش تولید برای پروژه کلور – درام اختصاص‌یافته که با بهره‌برداری از آن راه دسترسی اهالی منطقه، مسافران و گردشگران شرایط مناسبی پیدا کند.

**احداث تونل خلخال – اسالم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از پیگیری‌ها برای احداث تونل خلخال – اسالم خبر داد و خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور پیگیری می‌شود تا این محور مواصلاتی نیز که مدت‌زمان سفر به شمال کشور را کوتاه می‌کند، آماده بهره‌برداری شود.

شایقی از احداث راه جدید خلخال به کوثر و رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور مواصلاتی خبر داد و گفت: عملیات احداث این مسیر با تعریض، بهسازی و ایمن‌سازی شروع‌شده که امسال شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

**پیگیری‌های نماینده شهرستان خلخال شایسته تقدیر است

وی با قدردانی از پیگیری نماینده شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس برای جذب اعتبارات و منابع برای پیشرفت و توسعه این منطقه بیان کرد: در ماه‌های گذشته این پیگیری‌ها به جذب منابع ملی کمک کرده که ما نیز به‌نوبه خودمان از طریق سازمان برنامه‌وبودجه پیگیر تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور و همچنین سال جهش تولید هستیم تا بتوانیم در به‌سرعت گرفتن اجرا و تکمیل این پروژه‌ها سهیم باشیم.

**220 میلیارد تومان فاینانس بانک ملت برای سد گیوی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به پروژه سد گیوی نیز اشاره و گفت: از طریق بانک ملت فاینانس به مبلغ 220 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه در نظر گرفته‌شده تا با احداث آن کشاورزان و باغداران منطقه بتوانند از ذخایر سد گیوی و منابع آب آن استفاده کنند.

 وی خاطرنشان کرد: استاندار اردبیل پیگیر جذب کامل این منابع و سرعت گرفتن احداث این پایاب از طریق پیمانکاران است تا در دو سال آینده اهالی منطقه از پایاب و منابع آبی آن استفاده کنند.

شایقی از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی مجدد کارخانه نئوپان خبر داد و گفت: قرار است این واحد تولیدی با مشارکت بخش خصوصی و کمک بنیاد مستضعفان فعالیت خود را از سر بگیرد تا کارگران برای فعالیت مجدد به این واحد تولیدی بازگردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه