English

به همت انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنائی استان هرمزگان؛

تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنائی در هرمزگان به امضاء رسید

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با مشارکت انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنائی استان هرمزگان، دو مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در شمیل بندرعباس و کنارک ساخته می شود.

تفاهم نامه ساخت دو مدرسه استثنائی در هرمزگان به امضاء رسید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آئین امضاء تفاهم نامه همکاری فی مابین انجمن خیرین حامی دانش آموزان استثنائی هرمزگان و آموزش و پرورش استان، گفت: در این تفاهم نامه مقرر شده است که این انجمن خیریه دو مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه مناطق شمیل بندرعباس و کنارک احداث کند.

وی افزود: این مدارس شامل سه کلاس، دفتر و سرویس بهداشتی است که با زیر بنای 110 مترمربع به صورت مشارکتی با اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته می شوند.

دادی زاده ادامه داد: خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه مقدس تر، مهمتر و سخت تر از دانش آموزان عادی است چون دانش آموزان عادی در شرایط مختلف و امکانات ساده امکان تحصیل آنها فراهم می شود ولی دانش آموزان استثنائی نیاز به امکانات ویژه ای دارند.

مدیرکل آموزش و پروش استان هرمزگان تصریح کرد: از آنجایی که قسمتی از آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل را دانش آموزان با نیازهای ویژه تشکیل می دهند، ساخت و افزایش مدارس استثنائی می تواند گام مهمی در افزایش پوشش تحصیلی آموزش و پرورش استان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه