English

موسی دادی زاده مطرح کرد؛

پرداخت حق نوار مرزی به فرهنگیان شهر بندرعباس و بندرلنگه

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از پرداخت حق نوار مرزی به فرهنگیان شهر بندرعباس و بندرلنگه در اسفندماه و همچنین برگشت بند تعجیل در ارتقاء شغلی برای فرهنگیان هرمزگان خبر داد.

پرداخت حق نوار مرزی به فرهنگیان شهر بندرعباس و بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، در تشریح این خبر، گفت: با پیگیری و نامه نگاری های متعدد اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و مطابق نگارش جدیداعلام شده، تمام فرهنگیان مدارس شهری و کارکنان اداری بندرعباس و شهر بندرلنگه از حق نوار مرزی برخوردار می شوند.

وی افزود: این بخشنامه از دوم مهرماه ۹۸ لازم الاجرا است و معوقات چندماه گذشته همراه با حقوق اسفند ماه به حساب فرهنگیان این دو شهر واریز می شود.

دادی زاده اضافه کرد: فرهنگیان روستاهای بندرعباس و بندرلنگه ونیز بسیاری از شهرهای استان، برابر بخشنامه های قبلی از حق مناطق کمتر توسعه یافته ( نوار مرزی) بهره مند بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: با اجرای رتبه بندی جدید، بند تعجیل در اجرای رتبه بندی از استان هرمزگان برداشته شده بود که با رایزنی های اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان و جلسه با الهیار ترکمن معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت وزارت آموزش و پرورش،این تعجیل دوباره برای فرهنگیان استان هرمزگان به عنوان مناطق محروم قابل اجرا است.

دادی زاده تصریح کرد: این تعجیل از اول مهر ماه ۹۸ قابلیت اجرایی دارد و فرهنگیان در رتبه های ۱ الی ۵ تقسیم بندی می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه