English

شهردار اصفهان خبر داد:

آغاز ساخت ایستگاه ۱۲ خط دوم مترو در اصفهان

شهردار اصفهان از آغاز ساخت ایستگاه 12 خط دوم مترو در اصفهان خبر داد.

آغاز ساخت  ایستگاه 12 خط دوم مترو در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه "سلام اصفهان" با اشاره باینکه خط دوم مترو با سرعت در حال ساخت است، گفت:مراحل ساخت دوازدهمین ایستگاه در میدان امام حسین (ع)، ابتدای خیابان آیت اله طالقانی در اصفهان آغاز شد.  

وی افزود: خط دوم مترو از دارک تا کهندژ 16 ایستگاه دارد که عملیات اجرایی چهار ایستگاه دیگر در دست برنامه ریزی است.

این مقام مسئول بیان کرد: به همه تلاشگران عمران و آبادانی و زحمت کشان مترو خسته نباشید می گویم، شاید کار این کارگران فعلا در زیرزمین دیده نشود اما در سال های آینده مردم از نتیجه زحمات آنها بهره مند خواهند شد.

نوروزی افزود: از پایان هفته جاری، وارد ماه محرم می شویم، امسال دستورالعمل هایی از سوی ستاد مقابله با کرونا تصویب شده است تا همه اقدامات برای عزاداری در چارچوب آن باشد؛ شهرداری مانند هر سال کارهای خود را برای سیاه پوشی شهر و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت ها در قالب دستور العمل های ستاد مقابله با کرونا اجرا می کند.

وی تصریح کرد: مردم هم با توجه به محدودیت ها می توانند، با سازمان زیباسازی و معاونت خدمات شهری همکاری کنند و برنامه هایی که امسال امکان اجرای آن وجود دارد را در فضای شهر با مشارکت شهرداری انجام دهند.

بهره برداری از مجموعه ورزشی باغ غدیر

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه فردا، در یکشنبه این هفته هم شاهد بهره برداری از مجموعه ورزشی باغ غدیر که از سوی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری بازسازی و تجهیز شده است، خواهیم بود، گفت: عملیات بازسازی این ورزشگاه شش ماه به طول انجامید و هزینه ای بالغ بر 19 میلیارد ریال دربرداشت که امیدواریم مورد استقبال همه ورزشکاران و مردم قرار گیرد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه