English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهرخبر داد:

انهدام باند ۵ نفره سارقان کارگاه های صنعتی در اصفهان / اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز شناسایی و دستگیری اعضای یک باند ۵ نفره سارقان کارگاه های صنعتی و کشف ۲۰ فقره سرقت در اصفهان خبر داد.

انهدام باند 5 نفره سارقان کارگاه های صنعتی در اصفهان / اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی گفت: در پی شکایت تعدادی از مالکان کارگاه های صنعتی مبنی بر سرقت شبانه اموال و تجهیزات آنان که همراه با ضرب و شتم نگهبان کارگاه ها بوده، باند 5 نفره سارقان کارگاه های صنعتی در اصفهان  شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آگاهی در این زمینه  آغاز شد و بررسی ها نشان داد که چند نفر با چهره پوشیده شده در نیمه های شب به کارگاه های صنعتی که در آنها نگهبان وجود داشت وارد می شوند و با اعمال زور و خشونت و ضرب و شتم نگهبان کارگاه، انواع فلزات مانند برنج، مس و آلومینیوم و تجهیزات و ابزار آلات را سرقت و از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد سارقان از چندین کارگاه در شهرستان های برخوار، نجف آباد ، شهرضا و اصفهان نیز به این شیوه‌ سرقت کرده اند که سرانجام  هویت ۵ نفر در ارتباط با این پرونده مشخص شد.

سرهنگ براتی با اشاره به اینکه هر ۵ سارق طی ۵ عملیات جداگانه و همزمان در محل های متفاوت دستگیر شدند اظهار داشت: سارقان به سرقت ۷۰ میلیارد ریال از اموال کارگاه های شهروندان طی ۲۰ فقره سرقت و فروش اموال به یک مالخر اموال مسروقه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری مال خر اموال مسروقه نیز خبرداد و خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند و اموال مسروقه کشف شده نیز پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • دانایی رمز امنیت

    دستگیری سارقین فایده ای نداره چون سرقت قدیمی ترین جرم تاریخ هستش و قابل ریشه کنی نیست در حالیکه با توجه باینکه درب، بالکن و پنجره ها، معابر ورودی هستند که سارقین استفاده میکنند، میشه با اطلاع رسانی این مهم که درب یا حفاظ ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین اصلا به جنس درب و حفاظ کاری ندارند و فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند، به جامعه آموزش داد که برای غیر ممکن کردن ورود سارقین، قفل ضد دیلم روی درها و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب کنند که حتی اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن که یقینا اگر جامعه متوجه این نکته کلیدی بشه، به شدت از سرقتها کاسته خواهد شد. دانایی رمز امنیت

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه