English

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهرخبر داد:

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب در خمینی شهر/ اعتراف به ۲۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: یک سارق حرفه ای دریچه های فاضلاب را که مرتکب 25 فقره سرقت شده بود، در عملایت ماموران این فرماندهی شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری سارق دریچه های فاضلاب در خمینی شهر/ اعتراف به 25 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد با اشاره به دستگیری سارق دریچه های فاضلاب در خمینی شهرگفت: در پی مفقود شدن تعدادی از دریچه های فاضلاب در برخی از مناطق خمینی شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با فعال کردن گشت های انتظامی آشکار و پنهان و بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام حین گشت زنی در نیمه های شب فردی را در حین سرقت دریچه فاضلاب مشاهده و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به 25 فقره سرقت دریچه فاضلاب اقرار کرد که با اعتراف صریح متهم وی همراه پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ جعفری نژاد در پایان از شهروندان خواست: هر گونه جابجائی دریچه های فاضلاب به وسیله افراد غیر مرتبط را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه