English

رئیس بنیاد مسکن کشور:

دو هزار واحد مسکن محرومان در مازندران احداث می شود

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: دو هزار واحد مسکن محرومان در استان مازندران احداث می شود و دو هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات آن تامین شده است.

دو هزار واحد مسکن محرومان در مازندران احداث می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ،  علیرضا تابش در نشست شورای برنامه ریزی مازندران گفت: در بازسازی سیل سال ۹۸ در مازندران، حدود ۴۵۰ واحد احداثی و هفت هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری داشتیم که بیشتر ابنیه ها و تأسیسات زیر بنایی آنها نیز خسارت دیده بودند که با صرف اعتبار ۱۳۵ میلیارد تومان کار باز سازی انها انجام شد.

وی ادامه داد: بازنگری طرح هادی ۹۵ روستا در مازندران با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هم به پایان رسیده و کار بازنگری طرح هادی بیشتر روستاها هم در این استان آغاز شده است زیر نیاز روستا در بخش عمران در این استان بیشتر از نقاط دیگر است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه ۱۳۶ هزار واحد مسکن روستایی تا کنون بهسازی و نوسازی شده، این کار را اقدامی ویژه برشمرد.

تابش با بیان اینکه در کشور حدود ۷۷ هزار و ۹۴۰ واحد مسکن محرومین در ۱۴ استان در یکسال اخیر کلنگ زنی شد، اظهار داشت: کلنگ دو هزار واحد مسکن محرومین امروز در مازندران به زمین زده می‌شود که مبلغ وام بلاعوضش را هم سازمان برنامه و بودجه تأمین کرد و نیازی به آورده مردم نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه